Lotte :o) Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hvor får man kjøpt det? En sånn pakke, der alt ligger i sekken. Det var en blå variant/camo-mønster-blå, og jeg lurer på om det finnes en rosa variant også. Tror dette kostet ca 300 kr i fjor, og jeg finner det ikke på nett nå.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rudolfine Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hei. Jeg vet gutta fikk en sånn pakke av farmora i fjor, kjøpt på Kid. Sjekka der? Kvaliteten var sånn bob-bob, men ok på hytta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Hei. Jeg vet gutta fikk en sånn pakke av farmora i fjor, kjøpt på Kid. Sjekka der? Kvaliteten var sånn bob-bob, men ok på hytta. Det kan godt være at det var et begrenset sommertilbud så kanskje det kommer inn snart... skal sjekke nærmere. Hva var av dårlig kvalitet? Jeg må muligens revurdere, da... Det er hovedsaklig et leketelt med gulv jeg er ute etter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Var det ikke på Kid de solgte det tro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 KID hadde noe slikt i fjor sommer mener jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1210595550' post='3873004] Det kan godt være at det var et begrenset sommertilbud så kanskje det kommer inn snart... skal sjekke nærmere. Hva var av dårlig kvalitet? Jeg må muligens revurdere, da... Det er hovedsaklig et leketelt med gulv jeg er ute etter. Ikea har vel hatt leketelt med gulv i alle fall.... Og tunnel inn, mine likte det godt da de var mindre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Vi kjøpte sånn. Sekken virket å være grei kvalitet (ikke brukt så mye, da formen og passform var elendig), teltet også relativt grei kvalitet (dog ikke anbefalt å bruke utendørs), mens soveposen skrek RÆVA KVALITET og revnet så fort den satt seg fast i glidelåsen, noe den gjorde ofte. Lommelykten slutta å funke den tredje gangen vi testa den, og det andre skrimmelskrammelet som var med ble vel omtrent kastet så fort det kom ut av pakken. Vi hadde teltet oppslått i stua i et par mnd og det ble faktisk endel brukt. (Kjøpt på KID ja... Har ikke sett det der i ettertid.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.