Gå til innhold

Leketelt + sovepose + sekk

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Hvor får man kjøpt det? En sånn pakke, der alt ligger i sekken. Det var en blå variant/camo-mønster-blå, og jeg lurer på om det finnes en rosa variant også. Tror dette kostet ca 300 kr i fjor, og jeg finner det ikke på nett nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg vet gutta fikk en sånn pakke av farmora i fjor, kjøpt på Kid. Sjekka der?

Kvaliteten var sånn bob-bob, men ok på hytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg vet gutta fikk en sånn pakke av farmora i fjor, kjøpt på Kid. Sjekka der?

Kvaliteten var sånn bob-bob, men ok på hytta.

Det kan godt være at det var et begrenset sommertilbud så kanskje det kommer inn snart... skal sjekke nærmere.

Hva var av dårlig kvalitet? Jeg må muligens revurdere, da...

Det er hovedsaklig et leketelt med gulv jeg er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1210595550' post='3873004]

Det kan godt være at det var et begrenset sommertilbud så kanskje det kommer inn snart... skal sjekke nærmere.

Hva var av dårlig kvalitet? Jeg må muligens revurdere, da...

Det er hovedsaklig et leketelt med gulv jeg er ute etter.

Ikea har vel hatt leketelt med gulv i alle fall.... Og tunnel inn, mine likte det godt da de var mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte sånn. Sekken virket å være grei kvalitet (ikke brukt så mye, da formen og passform var elendig), teltet også relativt grei kvalitet (dog ikke anbefalt å bruke utendørs), mens soveposen skrek RÆVA KVALITET og revnet så fort den satt seg fast i glidelåsen, noe den gjorde ofte. Lommelykten slutta å funke den tredje gangen vi testa den, og det andre skrimmelskrammelet som var med ble vel omtrent kastet så fort det kom ut av pakken.

Vi hadde teltet oppslått i stua i et par mnd og det ble faktisk endel brukt. ;)

(Kjøpt på KID ja... Har ikke sett det der i ettertid.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...