Gå til innhold

Hva er dette?

Anbefalte innlegg

Gjest not superwoman
Skrevet

Vondt på venstre side av magen når jeg sitter, er på do, går, står og hvis jeg setter meg normalt ned i sofan, så er det som om det forsterker smerten.Kjennes ut som i eggstokk området, og hva har vi der? Blindtarm?

Det kjennes ut som at det stikker og strekker seg litt bak mot ryggen også...

Kan det være blindtarmen?

Skrevet

Blindtarmen ligger på høyre side, så det er sannsynligvis ikke den.

Vet ikke hva det kan være :(

Gjest trbbelsm
Skrevet

Blindtarmen ligger på høyre side, så det er sannsynligvis ikke den.

Vet ikke hva det kan være :(

Hvis man har blindtarmbetennelse (ikke at jeg aner om trådstarter har det forsåvidt..), så får man vondt på motsatt siden enn der blindtarmen ligger..

Gjest men nå er den bortevekk
Skrevet

Hvis man har blindtarmbetennelse (ikke at jeg aner om trådstarter har det forsåvidt..), så får man vondt på motsatt siden enn der blindtarmen ligger..

Jeg hadde blindtarmbetennelse, og vondt på høyre side, så det stemmer nok ikke helt. Ikke for alle ihvertfall.

Gjest trbbelsm
Skrevet

Jeg hadde blindtarmbetennelse, og vondt på høyre side, så det stemmer nok ikke helt. Ikke for alle ihvertfall.

jeg husket nok feil..

Gjest bareentanke
Skrevet

Blindtarmen ligger nedenfor eggstokkene på høyre side, det utelukker jo ikke at du kan ha smerter på venstre side. Men smerter ved blindtarmbetennelse er som regel sterke hele tiden.

Kan du ha eggløsning? Hvor lenge har det vedvart? Noen ganger kan man ha ganske smertefull eggløsning. Men som andre er inne på her - kan det jo også være en cyste på eggstokken. Jeg hadde tatt en tur til lege hvis det ikke forsvinner i løpet av noen dager.

Skrevet

Ja, man kan få det også.

Sjelden er det stikkende smerter som kun lokaliseres der da. Oftere mer ulmende smerter som sitter litt diffust i magen og følges av kvalme. Så utvikles det videre, og smertene vil etterhvert lokalisere seg over høyre fossa og man blir slippøm.

Gjest not superwoman
Skrevet

Blindtarmen ligger nedenfor eggstokkene på høyre side, det utelukker jo ikke at du kan ha smerter på venstre side. Men smerter ved blindtarmbetennelse er som regel sterke hele tiden.

Kan du ha eggløsning? Hvor lenge har det vedvart? Noen ganger kan man ha ganske smertefull eggløsning. Men som andre er inne på her - kan det jo også være en cyste på eggstokken. Jeg hadde tatt en tur til lege hvis det ikke forsvinner i løpet av noen dager.

Ja det er eggløsnig. Ikke hver mnd jeg får det, men etter mye om og men,kjenner jeg igjen symptomene fra tidligere. :/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...