Gå til innhold

ID Bare Minerals

Anbefalte innlegg

Gjest trøbbel huden
Skrevet

Lurer litt på å begynne med denne sminken... (pudderfoundation), da jeg har litt problemhud...

Finner ikke noe informasjon på internett, så jeg spørr her: Er det slik at man kan bruke hvilken som helst sminkefjerner/rens når man bruker ID, eller har de egen renseserie også? Eller an man bruke f.eks Decleor eller Dermalogica til å rense?

Hva med fuktighetskrem?

Skrevet

Jeg bruker ihvertfall sminkefjerner fra dagligvareforretning.

Men hvis jeg bruker sminken til ID mer enn 5 dager på rad så reagerer huden min. Tviler på at det har noe med sminkefjerner å gjøre (bruker forskjellige typer)

Gjest trøbbel huden
Skrevet

Jeg bruker ihvertfall sminkefjerner fra dagligvareforretning.

Men hvis jeg bruker sminken til ID mer enn 5 dager på rad så reagerer huden min. Tviler på at det har noe med sminkefjerner å gjøre (bruker forskjellige typer)

ojj, hvordan reagerer huden din?

det var trist å lese..den skal jo være så bra.. men kanskje ID er litt oppskrytt..

Skrevet

ojj, hvordan reagerer huden din?

det var trist å lese..den skal jo være så bra.. men kanskje ID er litt oppskrytt..

Huden blir rød og den klør.

Selv om at noe er 'naturlig' så betyr det ikke det er det som er best.

Jeg så på innholdsfortegnelsen, der står det at det inneholder jernoksid. På godt norsk er det rust...

Men jeg liker produktene og fargene.

Hvilken erfaring har du sålangt?

Gjest trøbbel huden
Skrevet

Huden blir rød og den klør.

Selv om at noe er 'naturlig' så betyr det ikke det er det som er best.

Jeg så på innholdsfortegnelsen, der står det at det inneholder jernoksid. På godt norsk er det rust...

Men jeg liker produktene og fargene.

Hvilken erfaring har du sålangt?

Jeg har ikke prøvd enda, men vært på hudpleiesalong og spurt om pris. Men reiser på ferie til Syden ganske snart, så vil ikke kjøpe noe før jeg er tilbake, så det blir rett farge.

Men du har helt rett i at det at noe er naturlig slett ikke betyr det er best. Det er det mange som ikke har skjønt i det hele tatt. "det er mineralsminke, helt naturlig blabla, det er det beste". Men en kan jo få allergiske reaksjoner uansett hvor naturlig noe er. Nøtter f.eks... Det er det folk som dauer av. Så tviler ikke et sec på at man kan reagere allergisk på mineralsminke også...

Har selv reagert allergisk på selvbruningsskum osv... Det skal visstnok være heeeelt umulig å være allergisk mot. Si det til det svære utslettet i trynet mitt lissom :)

Skrevet

Jeg har ikke prøvd enda, men vært på hudpleiesalong og spurt om pris. Men reiser på ferie til Syden ganske snart, så vil ikke kjøpe noe før jeg er tilbake, så det blir rett farge.

Men du har helt rett i at det at noe er naturlig slett ikke betyr det er best. Det er det mange som ikke har skjønt i det hele tatt. "det er mineralsminke, helt naturlig blabla, det er det beste". Men en kan jo få allergiske reaksjoner uansett hvor naturlig noe er. Nøtter f.eks... Det er det folk som dauer av. Så tviler ikke et sec på at man kan reagere allergisk på mineralsminke også...

Har selv reagert allergisk på selvbruningsskum osv... Det skal visstnok være heeeelt umulig å være allergisk mot. Si det til det svære utslettet i trynet mitt lissom :)

Du kan jo kikke litt på siden deres.

http://www.bareminerals.com/

De har oversikt over fargene, og du kan finne ut hvilken som passer for deg.

Husker jeg ble ekstra skeptisk da jeg så at de selger det via tvshop i USA.

Ellers så selger de også denne serien på

http://www.blivakker.no/Default.aspx?mfid=132&mgid=191&mfpgid=191

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...