Gå til innhold

Orden i fryseboks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke skuffer i fryseboks

jo det er det.

Gjest leiav kalde dykk
Skrevet

jo det er det.

Du tenker på fryseskap vel? En fryseboks har ikke skuffer eller hyller. (Hvem pokker var det som fant på å lage en diger boks for nedfrysing av mat?)

Gjest Elextra
Skrevet

Er vokst opp med en til enhver tid stappfull fryseboks, for ikke å si frysebokser, vi hadde vel to stykker.

Selv lagrer jeg minst mulig mat hjemme - vi får jo tak i det meste omtrent til alle døgnets tider. Bruker fryseboksen minst mulig, nå er den vi har ikke så gammel (under et år), og jeg tror bare det er litt frossen-pizza, fisk fra Fiskebilen og noe is der. Kanskje et par ting til, men den er ikke halvfull.

Vet godt at dersom jeg glemmer å merke rester og annet tydelig, blir det bare glemt, og kastet som noe udefinerbart etter et år eller to.

Gjest prust
Skrevet

Vi har stor fryseboks og har tilfredsttillende orden i den:

De to korgene øverst (som en kan flytte sidelengs): isbiter, middagsrester, ispinner osv - småting som skal spises raskt.

Nede til venstre: En kartong hvor vi har hjemmelaget syltetøy - plastbegrene er stablet oppi kartongen.

I midten nede: Isbokser med middagsrester, isbokser med is - frossen fisk, frossent kjøtt (hjortekjøtt, hamburgerrygg, kjøttkaker, kjøttdeig), pizza mm + noen brød.

Nede til høyre: frosne grønnsaker, fiskepinner, kjøttkaker/fiskepinner mm som er åpnet....

Skrevet

Nope, så derfor har jeg LITEN fryseboks, og rydder i den et par ganger i året.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...