Gå til innhold

Overnatte utenfor Lisboa?

Anbefalte innlegg

Gjest Takk for tips :-)
Skrevet

Vi skal i bryllyup i Lisboa i august, og skal dermed være i byen noen dager. Men tenkte å slå to fluer i en smekk og ta en avslappende ferie etter bryllupet. Er det noen som vet navnet på byer som ikke ligger så langt fra Lisboa (maks en times kjøretur), der tempoet er litt roligere?

Skrevet

Da vil jeg anbefale Cascais og Estoril. Dette er flotte små badebyer som ligger cirka 45 minutter fra Lisboa. :-)

Skrevet

Da vil jeg anbefale Cascais og Estoril. Dette er flotte små badebyer som ligger cirka 45 minutter fra Lisboa. :-)

Takk for svar! :-)

og

Skrevet

Takk for svar! :-)

og

Og du trenger ikke bil engang. Det går _trikk_. Helt supert. Den går langs vannet, fin utsikt og koselig.

Skrevet

Og du trenger ikke bil engang. Det går _trikk_. Helt supert. Den går langs vannet, fin utsikt og koselig.

Til hvilken av de to plassene? :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Sines sør for Lisboa var i hvertfall kjempekoselig for 10 år siden. Har vært der to ganger, og reiser gjerne tilbake.

Sagres på sydvest-spissen er også flott, men kanskje langt for ditt formål.

Skrevet

Til hvilken av de to plassene? :-)

Husker ikke, begge kanskej. Iallfall nord for lisboa, du finner det sikkert på kartet. Estoril tror jeg, iallfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...