Gjest Takk for tips :-) Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Vi skal i bryllyup i Lisboa i august, og skal dermed være i byen noen dager. Men tenkte å slå to fluer i en smekk og ta en avslappende ferie etter bryllupet. Er det noen som vet navnet på byer som ikke ligger så langt fra Lisboa (maks en times kjøretur), der tempoet er litt roligere? 0 Siter
flowy Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Da vil jeg anbefale Cascais og Estoril. Dette er flotte små badebyer som ligger cirka 45 minutter fra Lisboa. :-) 0 Siter
Gjest Takk for tips :-) Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Da vil jeg anbefale Cascais og Estoril. Dette er flotte små badebyer som ligger cirka 45 minutter fra Lisboa. :-) Takk for svar! :-) og 0 Siter
adelie Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Takk for svar! :-) og Og du trenger ikke bil engang. Det går _trikk_. Helt supert. Den går langs vannet, fin utsikt og koselig. 0 Siter
Gjest Takk for tips :-) Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Og du trenger ikke bil engang. Det går _trikk_. Helt supert. Den går langs vannet, fin utsikt og koselig. Til hvilken av de to plassene? :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Sines sør for Lisboa var i hvertfall kjempekoselig for 10 år siden. Har vært der to ganger, og reiser gjerne tilbake. Sagres på sydvest-spissen er også flott, men kanskje langt for ditt formål. 0 Siter
adelie Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Til hvilken av de to plassene? :-) Husker ikke, begge kanskej. Iallfall nord for lisboa, du finner det sikkert på kartet. Estoril tror jeg, iallfall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.