Gå til innhold

Sjekket at bunaden ikke har krympet til 17. mai?

Anbefalte innlegg

Gjest Trangtomplassen..
Skrevet

Min har ferie til neste år:-(

Gjest Flytte-lasset
Skrevet

Min har krympet også : (

Jeg hadde ikke prøvd min, før jeg skulle i konfirmasjon, forrige helg.. Alt annet i skapet hadde krympet i takt, så jeg hadde ikke noe valg.

Kan tro det var godt å komme hjem på kvelden:-))

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg hadde ikke prøvd min, før jeg skulle i konfirmasjon, forrige helg.. Alt annet i skapet hadde krympet i takt, så jeg hadde ikke noe valg.

Kan tro det var godt å komme hjem på kvelden:-))

Phu,ja det kan jeg tenke meg : )

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har ikke sjekket bunaden min, men satser på at den har samme sizen fortsatt ;-)

Når moren min maser om at jeg bør legge ut bunaden min, så protesterer jeg, og forteller at det er den som holder meg slank.

Skrevet

Bunaden min er så genialt montert at jeg har et slingringsmonn på rundt 7-8 kilo begge veier :o)

Den KAN også brukes +/- 10 kg, men da begynner den å bli rimelig løs - eller stappa ;-)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg skal prøve den i dag eller i morra. Jeg veit at hektene på beltet må justeres innover, og naboen min skal hjelpe meg, for jeg kan ikke sy. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...