Gjest Trangtomplassen.. Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Min har ferie til neste år:-( 0 Siter
Gjest Flytte-lasset Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Min har krympet også : ( Jeg hadde ikke prøvd min, før jeg skulle i konfirmasjon, forrige helg.. Alt annet i skapet hadde krympet i takt, så jeg hadde ikke noe valg. Kan tro det var godt å komme hjem på kvelden:-)) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Jeg hadde ikke prøvd min, før jeg skulle i konfirmasjon, forrige helg.. Alt annet i skapet hadde krympet i takt, så jeg hadde ikke noe valg. Kan tro det var godt å komme hjem på kvelden:-)) Phu,ja det kan jeg tenke meg : ) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Jeg har ikke sjekket bunaden min, men satser på at den har samme sizen fortsatt ;-) Når moren min maser om at jeg bør legge ut bunaden min, så protesterer jeg, og forteller at det er den som holder meg slank. 0 Siter
sant å si Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Bunaden min er så genialt montert at jeg har et slingringsmonn på rundt 7-8 kilo begge veier ) Den KAN også brukes +/- 10 kg, men da begynner den å bli rimelig løs - eller stappa ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Jeg skal prøve den i dag eller i morra. Jeg veit at hektene på beltet må justeres innover, og naboen min skal hjelpe meg, for jeg kan ikke sy. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.