Gå til innhold

jeg kommer ut av skapet og innrømmer at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...gleder meg vilt til mgp!! :-))) med tanke på mitt yrke / utdannelse, så er jeg nesten pålagt å hate alt som har med mgp å gjøre, men jeg gleder meg allerede :-) skal på mgp-fest og alt :-))

Har hørt ganske mange av bidragene allerede og er enig i at Russland kommer til å nå høyt, og kanskje vinne hele greia.

Og jeg håper INDERLIG at Irland ikke får noen poeng, aller helst minuspoeng, om det hadde vært mulig..det er overhodet ikke håp for menneskeheten om Irland kommer langt...

btw, mgp = melodi grand prix

:-))))

Gjest this is a signature
Skrevet

Er det til helgen det er?

Skrevet

Innrømmer at jeg nok ser på mgp hvert år, men å si at jeg gleder meg vilt, er en overdrivelse. Men det har liksom blitt en tradisjon da:-)

Skrevet

Mgp er nok ikke noe favoritt program, men det kan stå på om vi er hjemme. God tur og kos deg masse da :) Heia Norge ;)

lissi1365380351
Skrevet

Mgp er nok ikke noe favoritt program, men det kan stå på om vi er hjemme. God tur og kos deg masse da :) Heia Norge ;)

Har det noe å si hvilken utdannelse/yrke du har om du liker/ikke liker det?

Hmmf,sløkket gitt................

Skrevet

Var den til trådstarter så må du legge svaret under hennes innlegg for at hun skal få det i svar til meg boksen.

Skrevet

Er det til helgen det er?

første semifinale er 20.mai (her er Norge med)

andre semifinale er 22.mai

finale er 24.mai

Skrevet

Innrømmer at jeg nok ser på mgp hvert år, men å si at jeg gleder meg vilt, er en overdrivelse. Men det har liksom blitt en tradisjon da:-)

Er litt gøy da :-)

Skrevet

Hehe, lykke til med festen:-)

Takk :-)

Skrevet

Nei, det har ikke noe å si, men det er en sammenheng mellom å skulle mislike mgp sterkt og min utdannelse

Skrevet

Uansett, det er kun Balkan som stemmer på hverandre. Slik er det jo alltid. Det spiller ingen rolle hvilke sanger som er de beste, Balkan vinner på grunn av RESPEKT! (må sies med en særegen stemme) Balkan suger lut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...