Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det like før vi kan sette ut alle typer blomster. Hvilken sommerblomst synes du er finest og holder seg lengst? Vi har plantet ut stemorsblomster og gleder oss til resten. Jeg er glad i henge lobelia :)

Skrevet

Jeg er glad i Tåre (Fuschia) og Flittiglise. Og Moskat (er det ikke det de heter da)?

:o)

Gjest prust
Skrevet

Stemorsblomstene ble kjøpt og plantet ut for et par uker siden - og nå en dag må jeg få kjøpt margueritter - både de vanlige hvite, og de lilla :-)

Og så må jeg ha sånne røde som henger - det står helt stille hva de heter....

mariaflyfly
Skrevet

Jeg planta hengelobelia og margeritter i helga. :) Også okkuperte kjæresten min to av pottene mine til krydderurter. ;)

Skrevet

Jeg planta hengelobelia og margeritter i helga. :) Også okkuperte kjæresten min to av pottene mine til krydderurter. ;)

Her snødde det i natt :-(

Skrevet

Jeg er glad i Tåre (Fuschia) og Flittiglise. Og Moskat (er det ikke det de heter da)?

:o)

Nydelige blomster det ja, den siste er jeg usikker på hvilken er.

Skrevet

Stemorsblomstene ble kjøpt og plantet ut for et par uker siden - og nå en dag må jeg få kjøpt margueritter - både de vanlige hvite, og de lilla :-)

Og så må jeg ha sånne røde som henger - det står helt stille hva de heter....

Margueritter er så nydelige, spesielt i pottegrupper med andre typer blomster. Vi plantet også stemor for et par uker siden, de blir sikkert store og fine :)

Skrevet

*misunnelig* hehe, jeg skal ordne mitt før 17mai dagen, bruker å gjøre det. Koselig med blomster.

Gjest mora2
Skrevet

Jeg har også plantet stemors blomster.

Plantet de rundt et epletre jeg kjøpte, og i krukker.

Ellers liker jeg margaritter, georginer og aster spesielt godt.

De er så greie å holde..

Jeg har plantet to "flamingotrær", og de er jeg stolt av :0)

http://www.tynningplanteskule.no/Images/Plantebilder/Lauvtre/Salix%20integra%20Flamingo.jpg

(De er litt mer rosa i toppen enn vist på bildet.)

Pleier også å pynte opp litt til 17mai, koslig det.

Skrevet

Jeg har også plantet stemors blomster.

Plantet de rundt et epletre jeg kjøpte, og i krukker.

Ellers liker jeg margaritter, georginer og aster spesielt godt.

De er så greie å holde..

Jeg har plantet to "flamingotrær", og de er jeg stolt av :0)

http://www.tynningplanteskule.no/Images/Plantebilder/Lauvtre/Salix%20integra%20Flamingo.jpg

(De er litt mer rosa i toppen enn vist på bildet.)

Pleier også å pynte opp litt til 17mai, koslig det.

Åh de trærne var fine! Ja det er jo morro å ha noe som ikke alle har :) Det er fint med margeritter på stamme også, vurderer det sterkt ;)

Gjest mora2
Skrevet

Åh de trærne var fine! Ja det er jo morro å ha noe som ikke alle har :) Det er fint med margeritter på stamme også, vurderer det sterkt ;)

Ja, det er også veldig fint!

Plantet en sånn her, men den døde...

Skrevet

Jeg er veldig glad i Ganzania. Flotte sommerblomster som holder seg helt itl frosten kommer. Det eneste en trenger å gjøre er å klippe bort de avblomstrede blomstene etterhvert, noe som ikke tar mye tid.

Skrevet

Jeg er veldig glad i Ganzania. Flotte sommerblomster som holder seg helt itl frosten kommer. Det eneste en trenger å gjøre er å klippe bort de avblomstrede blomstene etterhvert, noe som ikke tar mye tid.

http://sar710.aminus3.com/image/2007-02-19.html

Nydelig! Ser det er endel varianter når jeg leter på nettet. Skal merke meg det navnet jeg. Takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...