JensB Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Hei! Jeg fant ingen passende kategori for dette spørsmålet, så jeg prøver her. Etter en liten front-til-front-sykkelkollisjon på lørdag, fikk jeg visst et lite trykk på øyet og neserota. Jeg er fortsatt litt øm i både nesa og øyet og det er nå tirsdag. Synes plutselig jeg ser litt uskarpt, samtidig vet jeg at jeg begynner å se litt dårligere pga. alderen (43). Når bør jeg evt. oppsøke legen, liten vits i å dra dit hvis jeg bare får beskjed om å vente en uke og se? Eller hvis jeg bare bestiller en synstest hos optiker, vil han/hun kunne se om det er noe galt samtidig? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Optikeren vil kunne se om det er noe galt med øyet som bør undersøkes videre hos øyelege. Hos optikeren får du også sett om uklarheten forsvinner når du får riktig justering av synet. 0 Siter
sweetness Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Optikeren vil kunne se om det er noe galt med øyet som bør undersøkes videre hos øyelege. Hos optikeren får du også sett om uklarheten forsvinner når du får riktig justering av synet. Har nicket ditt noe med optiker-yrket å gjøre, Mallet? Det virker som du kan en del om temaet og med det nicket så måtte jeg bare spørre..=) 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 13. mai 2008 Skrevet 13. mai 2008 Har nicket ditt noe med optiker-yrket å gjøre, Mallet? Det virker som du kan en del om temaet og med det nicket så måtte jeg bare spørre..=) Nicket har ingenting med det å gjøre, men jeg har arbeidet hos optiker tidligere, derfor vet jeg litt om det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.