Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg fant ingen passende kategori for dette spørsmålet, så jeg prøver her.

Etter en liten front-til-front-sykkelkollisjon på lørdag, fikk jeg visst et lite trykk på øyet og neserota. Jeg er fortsatt litt øm i både nesa og øyet og det er nå tirsdag. Synes plutselig jeg ser litt uskarpt, samtidig vet jeg at jeg begynner å se litt dårligere pga. alderen (43).

Når bør jeg evt. oppsøke legen, liten vits i å dra dit hvis jeg bare får beskjed om å vente en uke og se? Eller hvis jeg bare bestiller en synstest hos optiker, vil han/hun kunne se om det er noe galt samtidig?

Gjest mallet
Skrevet

Optikeren vil kunne se om det er noe galt med øyet som bør undersøkes videre hos øyelege. Hos optikeren får du også sett om uklarheten forsvinner når du får riktig justering av synet.

Skrevet

Optikeren vil kunne se om det er noe galt med øyet som bør undersøkes videre hos øyelege. Hos optikeren får du også sett om uklarheten forsvinner når du får riktig justering av synet.

Har nicket ditt noe med optiker-yrket å gjøre, Mallet? ;) Det virker som du kan en del om temaet og med det nicket så måtte jeg bare spørre..=)

Gjest mallet
Skrevet

Har nicket ditt noe med optiker-yrket å gjøre, Mallet? ;) Det virker som du kan en del om temaet og med det nicket så måtte jeg bare spørre..=)

Nicket har ingenting med det å gjøre, men jeg har arbeidet hos optiker tidligere, derfor vet jeg litt om det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...