Gå til innhold

hjelp, glemt selvangivelsen!

Anbefalte innlegg

Gjest grunn til panikk?
Skrevet

Det har vært et sant helvete her hjemme siste ukene, og dette har falt helt ut av hodet mitt.. Hva skjer nå??

Prøvd å ringe skattekontoret, men der var jeg på 148. plass på ventelista så det ga jeg opp siden jeg bare kan ringe fra mobil..... Finner ikke selvangivelsen heller, spørs om noen har "rydda" den vekk... Uff... fikk helt panikk her og er kjempelei meg. Orker ikke mer styr og problemer nå, oppå alt det andre... :(

Skrevet

I år trenger vi ikke å levere selvangivelsen, så sant du ikke hadde noen endringer å føre på, er den automatisk levert og alt er i skjønneste orden!

Om du hadde endringer er jeg litt usikker da...

Skrevet

Det er ikke noe å tenke på lenger. Du trenger ikke å bekrefte eller sende inn selvangivelsen. Sier du ikke noe så betyr det at du har godtatt de opplysningene som står der.

Håper du ikke har store endringer da.

Skrevet

Ingen grunn til panikk.

I år trengte man ikke å sende inn selvangivelse hvis det ikke var noen forandringer på den.

Så det de gjør er å bruke det utkastet du fikk i posten.

Hos oss hadde gubben fått all gjelda, mens jeg hadde fått formuen. Ved å flytte litt gjeld til meg og noen avglemte særfradrag tjente vi 12.000 kroner.

Om du har noen slike feil bør du prøve å ringe, hvis ikke kan du bare vente på oppgjøret.

Gjest grunn til panikk? *glad* :)
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen! Dette var betryggende å høre... Puuuh.... :)) Jeg får igjen ca 10000 og de trenger jeg virkelig nå!! :)

Ps. tok en siste panikkrunde etter selvangivelsen og fant den i en pose på et kott jeg ikke hadde lett.. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...