Gå til innhold

Sliter litt

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen sa jeg kunne bare slette ATI Catalyst Control Center, men nå er skjermoppøsningen alt for liten....Og det nytter ikke å gjenopprette..

What to do?????

Gjest heyheymymy
Skrevet

Du høyreklikker på skjermen(lukk eventuelle nettlesere osv) og velger egenskaper. trykk så på innstillinger lengst til høyre. Der velger du en høyere skjermoppløsning. Og det er helt greit at du slettet ATI - kontrollsenter.

Skrevet

Du høyreklikker på skjermen(lukk eventuelle nettlesere osv) og velger egenskaper. trykk så på innstillinger lengst til høyre. Der velger du en høyere skjermoppløsning. Og det er helt greit at du slettet ATI - kontrollsenter.

Finner det ikke..

Skrevet

Tusen takk!!

Gjest Helenemor
Skrevet

Finner det ikke..

Hva er det du ikke finner?

Skrevet

Hva er det du ikke finner?

Joda, jeg fant..Leste bare ikke meldinga godt nok..;)

Gjest Helenemor
Skrevet

Joda, jeg fant..Leste bare ikke meldinga godt nok..;)

Fort gjort! hehe;)

Skrevet

Men hver gang jeg starter maskinen nå så kommer det opp en feilmelding vedrørende skjermkort, at noe ikke fungerer skikkelig..

At jeg må installere noe. Men finner det ikke.

Skrevet

Men hver gang jeg starter maskinen nå så kommer det opp en feilmelding vedrørende skjermkort, at noe ikke fungerer skikkelig..

At jeg må installere noe. Men finner det ikke.

Kan du ha slettet driverne også, og ikke bare kontrollsenteret? Dette er enkelt å fikse. Du kan laste ned ny driver her: http://ati.amd.com/support/driver.html

Hvis du får valget mellom å laste ned bare driveren eller hele kontrollsenteret, så velger du kun driveren.

Skrevet

Kan du ha slettet driverne også, og ikke bare kontrollsenteret? Dette er enkelt å fikse. Du kan laste ned ny driver her: http://ati.amd.com/support/driver.html

Hvis du får valget mellom å laste ned bare driveren eller hele kontrollsenteret, så velger du kun driveren.

Men hvilken driver er det jeg skal laste ned?

Skrevet

Men hvilken driver er det jeg skal laste ned?

Den som hører til ditt operativsystem og ditt skjermkort. Hvis du ikke vet hvilket skjermkort du har må du se i papirene som fulgte med PCen eller finne skjermkortet i Enhetsbehandling i kontrollpanelet i Windows.

Skrevet

Den som hører til ditt operativsystem og ditt skjermkort. Hvis du ikke vet hvilket skjermkort du har må du se i papirene som fulgte med PCen eller finne skjermkortet i Enhetsbehandling i kontrollpanelet i Windows.

Hvor finner jeg enhetsbehandlingen?

Legg til/fjern programmer?

Skrevet

Hvor finner jeg enhetsbehandlingen?

Legg til/fjern programmer?

Nei, du må inn på "Kontrollpanel". Der finner du "System" og i den dialogen skal du finne en knapp som heter "Enhetsbehandling"

Skrevet

Nei, du må inn på "Kontrollpanel". Der finner du "System" og i den dialogen skal du finne en knapp som heter "Enhetsbehandling"

Det står at driver /VGAkompatibelt må installeres på nytt...

Men vet ikke hvordan jeg gjør det - har ikke på maskina eller på cd.

Skrevet

Jeg vet ikke hvilken av dem jeg skal laste ned..Skjønner ikke noe av det der..

Skrevet

Det står at driver /VGAkompatibelt må installeres på nytt...

Men vet ikke hvordan jeg gjør det - har ikke på maskina eller på cd.

Det er den du skal laste ned. For å gjøre det må du vite navnet på skjermkortet, og det finner du der du var nå :) Når du har skrevet ned navnet på kortet, så går du til linken jeg ga, velger riktig operativsystem og så det kortet du fant i enhetsbehandlingen, så skal du få opp riktig fil å laste ned.

Skrevet

Det er den du skal laste ned. For å gjøre det må du vite navnet på skjermkortet, og det finner du der du var nå :) Når du har skrevet ned navnet på kortet, så går du til linken jeg ga, velger riktig operativsystem og så det kortet du fant i enhetsbehandlingen, så skal du få opp riktig fil å laste ned.

Nei, jeg finner ikke det navnet noen steder

Skrevet

Nei, jeg finner ikke det navnet noen steder

Har du ikke papirene som fulgte med PCen?

Skrevet

Har du ikke papirene som fulgte med PCen?

Jeg finner jo navnet på driveren - men jeg finner den ikke PÅ SIDEN :)

Skrevet

Jeg finner jo navnet på driveren - men jeg finner den ikke PÅ SIDEN :)

Du skal ikke ha navnet på driveren, men navnet på skjermkortet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...