Gå til innhold

Din beste gryterett

erin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kyllinggryte:

Kylling i biter, en pose Kylling bretagne- saus, gul/rød/grønn paprika (gjerne alle tre), litt fløte eller melk, maisennamel som røres ut i litt vann (til passe grytekonsistens), sopp, purreløk/ gressløk, ananas, litt brokoli og fersk kruspersille. Serveres med loff/ brød, ris eller salat.

Tomatbønnegryte:

Pølser oppdelt i biter, tomatbønner, purreløk, litt potet i terninger, sopp eller andre ting en liker godt. Serveres gjerne med brød og salat.

Særlig tomatbønnegryta er lettvindt altså, og dersom en finner lette pølseprodukter blir den jo ikke så usunn heller. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klaymen

Jeg jukser fælt... og tar en pk kjøttdeig, bruner i jerngryta, har i vann og en pose amerikansk gryte fra toro, koker i 20 min, ferdig.

Den er kjempegod og veldig enkel.

Brød eller flatbrød eller nanbrød til, og gjerne en salat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jukser fælt... og tar en pk kjøttdeig, bruner i jerngryta, har i vann og en pose amerikansk gryte fra toro, koker i 20 min, ferdig.

Den er kjempegod og veldig enkel.

Brød eller flatbrød eller nanbrød til, og gjerne en salat.

Jeg bruker en pose toro meksikansk¨gryte og det er bare så godt med hvitløksbaguetter. :-)

Det skal vi ha til fredagen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biffstrimler, 2 pk sjysaus, 2 ts tomatpure, paprika i forskjellige farger, sjampinjong.

Kan varieres med squash, bambusskudd o.l.

Serveres med ris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...