erin Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hvordan lager du din beste gryte? ) *sulten, og tom for ideèr* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Kyllinggryte: Kylling i biter, en pose Kylling bretagne- saus, gul/rød/grønn paprika (gjerne alle tre), litt fløte eller melk, maisennamel som røres ut i litt vann (til passe grytekonsistens), sopp, purreløk/ gressløk, ananas, litt brokoli og fersk kruspersille. Serveres med loff/ brød, ris eller salat. Tomatbønnegryte: Pølser oppdelt i biter, tomatbønner, purreløk, litt potet i terninger, sopp eller andre ting en liker godt. Serveres gjerne med brød og salat. Særlig tomatbønnegryta er lettvindt altså, og dersom en finner lette pølseprodukter blir den jo ikke så usunn heller. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klaymen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg jukser fælt... og tar en pk kjøttdeig, bruner i jerngryta, har i vann og en pose amerikansk gryte fra toro, koker i 20 min, ferdig. Den er kjempegod og veldig enkel. Brød eller flatbrød eller nanbrød til, og gjerne en salat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg jukser fælt... og tar en pk kjøttdeig, bruner i jerngryta, har i vann og en pose amerikansk gryte fra toro, koker i 20 min, ferdig. Den er kjempegod og veldig enkel. Brød eller flatbrød eller nanbrød til, og gjerne en salat. Jeg bruker en pose toro meksikansk¨gryte og det er bare så godt med hvitløksbaguetter. :-) Det skal vi ha til fredagen. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Biffstrimler, 2 pk sjysaus, 2 ts tomatpure, paprika i forskjellige farger, sjampinjong. Kan varieres med squash, bambusskudd o.l. Serveres med ris. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.