Gå til innhold

mark/orm???

Gjest tråden

Anbefalte innlegg

Gjest tråden

Min sønn på fem satt på do, da han sier det er mark på bæsjen min. Jeg bort og titter i do. Da jeg får øye på en helt hvit "tråd" på ca fire-fem cm lang orm eller mark som svømmer rundt. Vi har behandlet hele familien med Vermox i tre dager uten å kontakte lege, fordi dette ble oppdaget rundt helg og fridager. Hva kan dette være og skal vi nå etter ti dager ta en ny kur for å være sikre på at vi er kvitt den ekle levende tråden. Eller bør vi ta kontakt med lege. Kan det være bendelorm, trådorm, spolorm eller hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vermox er da ikke tre-dagers-kur? Når vi har brukt Vermox har det vært en dose en dag og så en ny dose 7 dager etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vermox er da ikke tre-dagers-kur? Når vi har brukt Vermox har det vært en dose en dag og så en ny dose 7 dager etter.

FOR ORM ER VERMOX TRE DAGERS KUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR ORM ER VERMOX TRE DAGERS KUR

Da varierer det, vi har brukt mixtur som altså har vært to doser med en ukes mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...