Gjest tråden Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Min sønn på fem satt på do, da han sier det er mark på bæsjen min. Jeg bort og titter i do. Da jeg får øye på en helt hvit "tråd" på ca fire-fem cm lang orm eller mark som svømmer rundt. Vi har behandlet hele familien med Vermox i tre dager uten å kontakte lege, fordi dette ble oppdaget rundt helg og fridager. Hva kan dette være og skal vi nå etter ti dager ta en ny kur for å være sikre på at vi er kvitt den ekle levende tråden. Eller bør vi ta kontakt med lege. Kan det være bendelorm, trådorm, spolorm eller hva. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Vermox er da ikke tre-dagers-kur? Når vi har brukt Vermox har det vært en dose en dag og så en ny dose 7 dager etter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vermox er da ikke tre-dagers-kur? Når vi har brukt Vermox har det vært en dose en dag og så en ny dose 7 dager etter. FOR ORM ER VERMOX TRE DAGERS KUR 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 FOR ORM ER VERMOX TRE DAGERS KUR Da varierer det, vi har brukt mixtur som altså har vært to doser med en ukes mellomrom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.