Gjest Den grimme elling Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har nettopp kjøpt meg ny dundyne fra produsenten Høie og den lukter ganske vondt. Det lukter faktisk i rommet av den. Jeg husker den samme lukten fra en dunjakke jeg hadde en gang, men denne var utvasket og sliten. Kan ikke huske at andres dyner har luktet slik. Noen erfaringer??? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Om det ikke hjelper å vaske den, hadde jeg klaget på den... Vi har høye dyner, og aldri kjent noe lukt fra de.... 0 Siter
Flaxseed Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Hva slags lukt? Mugglukt, blitt vått inne i plasten... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Dun lukter veldig vondt når det blir fuktig. Luktet dyna fra første stund, ville jeg levert den tilbake. Hvis det er noe som har oppstått etterpå, kan du kjøre den i tørketrommelen lenge. 0 Siter
Gjest Den grimme elling Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Takk for svar alle sammen. Jeg kjøpte den for en uke siden på Maxbo på Alnabru, interiøravdelingen. Sånn blir det når alle skal selge alt. Jeg tar den med tilbake og bytter den. Håper bare jeg får tilbake pengene og slipper tilgodelapp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.