Annabeth Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Hei! En av naboene som ligger et stykke bak oss oppe i skogkanten har en lei tendens på denne tiden av året til å brenne utendørs. Ingen vanlig "koselig" bråtebrenning (som tross alt ikke er så plagsom), men skikkelig ulmebrann av, jeg antar, gummi og andre stinkende materialer. Det er lite røyk å se, men vi vet hvor det kommer fra. 4-5 kvelder de siste par ukene har vært rett og slett forferdelige. Luften er helt forpestet, og alle vinduer må være lukket tett for å slippe den sure stanken. Får ikke luftet når vi sover på nettene - og det irriterer meg såååå grenseløst!!!! Det er generelt forbud i kommunen mot all utendørs brenning, inkl. bråtebrenning. Noe denne karen ikke respekterer! Det samme skjedde i fjor. Nå kjenner jeg at lunta snart er nedbrent for mitt vedkommende - hvor kan jeg klage dette inn? Må jeg oppgi navn og personalia for å få meldt dette? Mvh 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Du kan ringe anonymt til politiet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.