Gå til innhold

Skjelvinger etter operasjon og bedøvelse

Anbefalte innlegg

Gjest hakketenner
Skrevet

Jeg tok nylig keisersnitt og hadde i den forbindelse epiduralbedøvelse. Da operasjonen var ferdig fikk jeg noen forferdelige skjelvinger i kjeven, sånn man har når man fryser, jeg hakket tenner som bare rakkern. Det hjalp litt å puste dypt, men kom tilbake hele tia og ble bare verre og verre, skikkelig ubehagelig. Tror jeg fkk noe som het Petedin eller noe sånt for å dempe disse symptomene. Fikk ikke helt med meg hva det var som gjorde at jeg fikk disse skjelvingene, er det bivirkning fra epiduralen?

Gjest mora2
Skrevet

Jeg hadde det slik etter begge mine fødsler, uten bedøvelse.

Og samme skjedde da jeg våknet opp etter en operasjon.

Tror det må være at kroppen får et sjokk på en eller annen måte.

Merklige greier, får det er så ukontrolert! Umulig å stoppe når det har startet!

Gjest mora2
Skrevet

Merklige greier, får det er så ukontrolert! Umulig å stoppe når det har startet!

Jeg skalv forresten i hele kroppen, og hakket tenner.

Gjest hakketenner
Skrevet

Det er ikke pga lystgassen da? Fikk i meg utrolig mye lystgass før vi satte i gang med keisersnitt, lå i flere timer med rier som førte ingensteds hen.

Gjest mora2
Skrevet

Det er ikke pga lystgassen da? Fikk i meg utrolig mye lystgass før vi satte i gang med keisersnitt, lå i flere timer med rier som førte ingensteds hen.

Hadde ikke lystgass når jeg opererte...

Skrevet

Jeg skalv også voldsomt etter siste fødsel, hakket tenner også.

-men jeg fikk bare lystgass, så jeg trodde det var pågrunn av påkjenningen kroppen fikk under fødselen? De pakket rundt meg masse dyner og tepper, og da ga det seg.

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg skalv forresten i hele kroppen, og hakket tenner.

Jeg også, tror det er normalt etter en slik påkjenning :-)

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg hakker noen ganger tenner etter operasjoner, og jeg har hatt epidural noen ganger. Jeg har bare tenkt at kroppen reagerer på at den har vært igjenom en påkjenning.

Etter en stund har det gått over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...