Gjest hakketenner Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Jeg tok nylig keisersnitt og hadde i den forbindelse epiduralbedøvelse. Da operasjonen var ferdig fikk jeg noen forferdelige skjelvinger i kjeven, sånn man har når man fryser, jeg hakket tenner som bare rakkern. Det hjalp litt å puste dypt, men kom tilbake hele tia og ble bare verre og verre, skikkelig ubehagelig. Tror jeg fkk noe som het Petedin eller noe sånt for å dempe disse symptomene. Fikk ikke helt med meg hva det var som gjorde at jeg fikk disse skjelvingene, er det bivirkning fra epiduralen? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Jeg hadde det slik etter begge mine fødsler, uten bedøvelse. Og samme skjedde da jeg våknet opp etter en operasjon. Tror det må være at kroppen får et sjokk på en eller annen måte. Merklige greier, får det er så ukontrolert! Umulig å stoppe når det har startet! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Jeg hadde det slik etter begge mine fødsler, uten bedøvelse. Og samme skjedde da jeg våknet opp etter en operasjon. Tror det må være at kroppen får et sjokk på en eller annen måte. Merklige greier, får det er så ukontrolert! Umulig å stoppe når det har startet! Jeg skalv forresten i hele kroppen, og hakket tenner. 0 Siter
Gjest hakketenner Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Jeg hadde det slik etter begge mine fødsler, uten bedøvelse. Og samme skjedde da jeg våknet opp etter en operasjon. Tror det må være at kroppen får et sjokk på en eller annen måte. Merklige greier, får det er så ukontrolert! Umulig å stoppe når det har startet! Det er ikke pga lystgassen da? Fikk i meg utrolig mye lystgass før vi satte i gang med keisersnitt, lå i flere timer med rier som førte ingensteds hen. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Det er ikke pga lystgassen da? Fikk i meg utrolig mye lystgass før vi satte i gang med keisersnitt, lå i flere timer med rier som førte ingensteds hen. Hadde ikke lystgass når jeg opererte... 0 Siter
Gjest GA Skrevet 14. mai 2008 Skrevet 14. mai 2008 Jeg skalv også voldsomt etter siste fødsel, hakket tenner også. -men jeg fikk bare lystgass, så jeg trodde det var pågrunn av påkjenningen kroppen fikk under fødselen? De pakket rundt meg masse dyner og tepper, og da ga det seg. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg skalv forresten i hele kroppen, og hakket tenner. Jeg også, tror det er normalt etter en slik påkjenning :-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Jeg hakker noen ganger tenner etter operasjoner, og jeg har hatt epidural noen ganger. Jeg har bare tenkt at kroppen reagerer på at den har vært igjenom en påkjenning. Etter en stund har det gått over. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.