Gjest Aimabel Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Ble oppringt fra banken i stad, og vedkommende presenterer seg ikke, men spør etter min mann. Jeg blir litt satt ut, og spør hva det gjelder. Så fortsetter samtalen på et vis mellom meg og den bankansatte. Vedkommende som ringer virker helt sløv og fraværende og det oppstår masse pauser der jeg ikke vet hva jeg skal si. Jeg føler det blir jeg som må føre samtalen. Når jeg oppfatter det som om vedkommende har fått sine opplysninger, avslutter jeg samtalen. Merkelig at sånne folk får drive kundebehandling.. 0 Siter
Gjest Lipper Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Er du sikker på at han virkelig ringte fra banken? Håper du ikke ga fra deg noen sensitive opplysninger. 0 Siter
mrxx Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Tror jeg ville ha ringt tilbake til banken og spurt om de har ringt og har du navnet til vedkommende så spør om de har en ansatt med det navnet. Ikke sikkert de ringte i fra banken. Har du nummeret det ringte i fra så spor det også. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Er du sikker på at han virkelig ringte fra banken? Håper du ikke ga fra deg noen sensitive opplysninger. Nei, jeg har ikke gitt noe opplysninger, de ba om å få det tilsendt pr post. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.