morsan Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hm, er det 17.mai snart, altså..? Skal ikke avgårde før ved 9-tiden på 17. mai, så det går seg nok til :-). *he he* jeg har heller ikke noe voldsomt til liste - det eneste punktet som måtte sjekkes litt tidligere enn fredag kveld, var om podens klær fortsatt passet. De ble prøvd i går, og da slipper vi heldigvis å pannikkshoppe klær i ettermiddag:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ikke minst så må bunaden prøves! Her hos oss viste det seg at eldstemann ikke kunne bruke sin fordi han hadde blitt så mye høyere dette året. Prøv også penskoene om de er riktig størrelse enda til ungene. Passe på at man ikke går tom for sminkesaker og barberskum! Sjekke penskjorta til far om den er ren og ikke krøllete. Som regel kommer disse fedrene sent om kvelden før det skal være selskap e.l. og må ha sine klær vasket! ''Sjekke penskjorta til far om den er ren og ikke krøllete. Som regel kommer disse fedrene sent om kvelden før det skal være selskap e.l. og må ha sine klær vasket!'' *he he* I en slik sammenheng er det en absolutt fordel å ha en mann som er dresskledt hver dag og derfor alltid beredt. Ulempen er selvsagt at han ikke er ekstraordinært pyntet på nasjonaldagen;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 *he he* jeg har heller ikke noe voldsomt til liste - det eneste punktet som måtte sjekkes litt tidligere enn fredag kveld, var om podens klær fortsatt passet. De ble prøvd i går, og da slipper vi heldigvis å pannikkshoppe klær i ettermiddag:-) Kom på at vi skal i selskap også søndag, så jeg må nok stikke ut i lunsjen og kjøpe et par skjorter *S*. Greit å jobbe i nærheten av kjedebutikker :-). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Kom på at vi skal i selskap også søndag, så jeg må nok stikke ut i lunsjen og kjøpe et par skjorter *S*. Greit å jobbe i nærheten av kjedebutikker :-). Absolutt:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Og her er mi liste: * Vaske og stryke 4 bunadskjorter. * Pusse bunadssølv. * Innkjøp av nye strømpebukser til meg selv og ungene. * Pusse over bunadskoene. * Kjøpe nye bunadssko til storesøster. * Stryke småflaggene. * Finne fram 17.mai-stasjet (fløyter, servietter, lys, ....) * Koke kjøttrull og lage tsaziki til buffeten vi skal delta på. * Shine litt i stua (rydde, støvsuge, vaske over golvet). * Stryke og legge på 17.mai-løperen, som jeg egenhendig har brodert for 10 år siden. * Ta ut lommepenger. Jepp! Det blir 17. mai i år også ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.