Gå til innhold

huskeliste 17.mai

linko

Anbefalte innlegg

Hm, er det 17.mai snart, altså..?

Skal ikke avgårde før ved 9-tiden på 17. mai, så det går seg nok til :-).

*he he* jeg har heller ikke noe voldsomt til liste - det eneste punktet som måtte sjekkes litt tidligere enn fredag kveld, var om podens klær fortsatt passet. De ble prøvd i går, og da slipper vi heldigvis å pannikkshoppe klær i ettermiddag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke minst så må bunaden prøves! Her hos oss viste det seg at eldstemann ikke kunne bruke sin fordi han hadde blitt så mye høyere dette året.

Prøv også penskoene om de er riktig størrelse enda til ungene.

Passe på at man ikke går tom for sminkesaker og barberskum!

Sjekke penskjorta til far om den er ren og ikke krøllete. Som regel kommer disse fedrene sent om kvelden før det skal være selskap e.l. og må ha sine klær vasket!

''Sjekke penskjorta til far om den er ren og ikke krøllete. Som regel kommer disse fedrene sent om kvelden før det skal være selskap e.l. og må ha sine klær vasket!''

*he he*

I en slik sammenheng er det en absolutt fordel å ha en mann som er dresskledt hver dag og derfor alltid beredt. Ulempen er selvsagt at han ikke er ekstraordinært pyntet på nasjonaldagen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

*he he* jeg har heller ikke noe voldsomt til liste - det eneste punktet som måtte sjekkes litt tidligere enn fredag kveld, var om podens klær fortsatt passet. De ble prøvd i går, og da slipper vi heldigvis å pannikkshoppe klær i ettermiddag:-)

Kom på at vi skal i selskap også søndag, så jeg må nok stikke ut i lunsjen og kjøpe et par skjorter *S*. Greit å jobbe i nærheten av kjedebutikker :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på at vi skal i selskap også søndag, så jeg må nok stikke ut i lunsjen og kjøpe et par skjorter *S*. Greit å jobbe i nærheten av kjedebutikker :-).

Absolutt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er mi liste:

* Vaske og stryke 4 bunadskjorter.

* Pusse bunadssølv.

* Innkjøp av nye strømpebukser til meg selv og ungene.

* Pusse over bunadskoene.

* Kjøpe nye bunadssko til storesøster.

* Stryke småflaggene.

* Finne fram 17.mai-stasjet (fløyter, servietter, lys, ....)

* Koke kjøttrull og lage tsaziki til buffeten vi skal delta på.

* Shine litt i stua (rydde, støvsuge, vaske over golvet).

* Stryke og legge på 17.mai-løperen, som jeg egenhendig har brodert for 10 år siden.

* Ta ut lommepenger.

Jepp! Det blir 17. mai i år også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...