Gjest Megan the star Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er redd for at det ikke er vamt nok i Hellas. Vi tenker på Halkidiki eller Skiatos, det er vel disse stedene det er mulig å få billetter til. Alternativet er Egypt, men der er mannen min redd for at det er for varmt. Turoperatøren sa det var 40 grader der for en uke siden, men at hun ikke syntes det gjorde noe grunnet at det ikke var så høy luftfuktighet. Jeg tror kanskje ikke det gjør så mye hvis man bader mye i sjøen. Hva hadde du valgt? Og har du vært på noen av disse stedene i månedskiftet mai/juni. Håper inderlig på noen gode råd her.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har vært på øy i Hellas i begynnelsen av Juni og da var det oppe i 29 selv om det sto mye mindre på værvarselet for Athen her hjemme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karisma Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tror ikke du trenger tenke på at det blir for kaldt i Hellas. Har vært både på Skiathos, Rhodos og Kreta i slutten av mai, og det var flott, jevn høy temperatur. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg ville valgt Hellas, men så trives jeg godt der også da Varmemessig tror jeg Hellas skulle være ypperlig. Vi har vært på Korsika fire ganger i månedsskiftet mai/juni, og har hatt god, stabil sommer med rundt 25 i lufta og 22-23 grader i sjøen. Helt perfekt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Har vært på øy i Hellas i begynnelsen av Juni og da var det oppe i 29 selv om det sto mye mindre på værvarselet for Athen her hjemme. Har vært på Skiathos første uken i juni - helt flott, men var litt plaget av mygg. Var i Egype første uken av mai for noen år siden. Det var på grensen til alt for varmt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sommerglad Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ville valgt Hellas. Har vært på Rhodos i mai, og det var kjempefint. Varm norsk sommer. I juni får du kanskje fortsatt sett litt av det grønne Hellas, før det blir brunsvidd. Egypt skygger jeg unna mens jeg har små barn. Jeg bærer nok preg av at jeg jobber innen forsikring, og ser skadesaker med all magesykdom og tyverier mm som er overrepresentert i Egypt kontra Hellas. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.