astridny Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Min datter har flere flekker på overdeler som ikke går bort. Jeg har latt henne bruke de allikevel,de er jo rene. Men jeg syns ikke at det er så veldig pent. Og jeg syns ikke at jeg ser at de andre ungene har på seg flekkete klær. Bruker dere å kaste klærne når de har fått flekker som ikke går bort eller..? På forhånd takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bruker det på fritiden Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg sender ikke gjerne avgårde med flekkete klær. De klærne som har flekker ol som jeg ikke vil de skal bruke ute blandt folk men som jeg heller ikke ønsker å kaste lar jeg dem bruke til hjemmetøy. Ikke at jeg kaster meg over ungene når de kommer fra skolen og skifter på dem altså, men de har hjemmetøy som brukes i helgene ol. Og hvis de skal ut på trampolina, sparke fotball etc. så ber jeg de ta på hjemmebukse. Og det er greit å ha godt med tøy til hytta, fisking etc. også. Det er altfor stort forbruk på tøy har jeg funnet ut hvis de skal bruke alt tøy om hverandre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg har pleid å "degradere" klær med tydelige flekker til skiftetøy i barnehagen eller til reservetøy på hytta. Men alt er relativt. Jeg tolererer f.eks. helt greit at det er synlig at en dongeribukse ikke er helt ny lenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Ja, jeg kaster det som er flekkete. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flekkeviruset Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Flekker er noe dritt, har fått ødelagt flere klesvasker av skyllemiddel, grrrrrr, de går jo ikke av heller. Ellers kan jeg tipse deg om en god flekkfjerner, Zalo. Den tar dessverre ikke skyllemiddelflekkene, men mye annet. Så til spørsmålet ditt, kommer an på hvor flekkene sitter, farge på flekken o.l., har kastet mange klesplagg, men også brukt de som "arbeidsklær". Gir ikke bort flekkete klær. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.