Gå til innhold

Har folk tatt feil av dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke i morgen det er 17.mai?

Faen så mye styr det er i gatene med korps, folk som går kledd i bunad både på gata og på TV. Og all den forbanna blåsinga av ulike instrumenter. Blow me!

Gjest D*lilith
Skrevet

De øver bare : )

Men det er jo litt overdrevet da!

Skrevet

De øver bare : )

Men det er jo litt overdrevet da!

Hva med de på God Morgen Norge da? De har jo på seg bunad, i allefall de som var med på Quizen! Må man øve på dette også?

Nå lurer du sikkert på hvorfor jeg sitter og ser på det programmet? Jo, det har seg slik at jeg faktisk er på jobb nå, men det er ingen her inne som akter å gjøre noe som helst. I steden sitter de fleste og nerder på hver sin maskin, og spiser kakerester fra i går. Det er i grunn greit!

Har du fått kjøpt deg partytelt?

Gjest D*lilith
Skrevet

Hva med de på God Morgen Norge da? De har jo på seg bunad, i allefall de som var med på Quizen! Må man øve på dette også?

Nå lurer du sikkert på hvorfor jeg sitter og ser på det programmet? Jo, det har seg slik at jeg faktisk er på jobb nå, men det er ingen her inne som akter å gjøre noe som helst. I steden sitter de fleste og nerder på hver sin maskin, og spiser kakerester fra i går. Det er i grunn greit!

Har du fått kjøpt deg partytelt?

De har vel missforstått hele greia da,hehe...dagen før dagen : )

Kjøpte partytelt på europris,så det detter vel sammen snart,får lappe sammen etterhvert,kjøpe et skikkelig til neste år.

Skrevet

Greit nok at korpsene trenger å øve seg litt, men bunad på Godmorgen-Norge var i overkant på 16. mai, ja.

Skrevet

De har vel missforstått hele greia da,hehe...dagen før dagen : )

Kjøpte partytelt på europris,så det detter vel sammen snart,får lappe sammen etterhvert,kjøpe et skikkelig til neste år.

Du får legge over gladpack, he he!

Nei, nå er det vel på tide å få gjort unna det verste her, satser på å dra hjem tidlig.

Ha en fin dag!

Gjest D*lilith
Skrevet

Du får legge over gladpack, he he!

Nei, nå er det vel på tide å få gjort unna det verste her, satser på å dra hjem tidlig.

Ha en fin dag!

Ok,takk : )

Ha en fin dag du også!

Skrevet

korpsene eksisterer resten av året også vet du.

De er ikke noe man pakker bort i en eske på loftet og tar fram om morgenen 17. mai

Gjest Korps sucks
Skrevet

korpsene eksisterer resten av året også vet du.

De er ikke noe man pakker bort i en eske på loftet og tar fram om morgenen 17. mai

''De er ikke noe man pakker bort i en eske på loftet og tar fram om morgenen 17. mai''

Nei, uheldigvis ikke.

Skrevet

Det må øves vettu :) Jeg har sett barnehagetog i dag, de er jo så søte :)

trollemor;o)
Skrevet

''De er ikke noe man pakker bort i en eske på loftet og tar fram om morgenen 17. mai''

Nei, uheldigvis ikke.

Hvorfor suger korpsene?

Skrevet

Nei, uheldigvis ikke.

Jeg liker korps, jeg :-) En vår uten korps ville mangle noe!

Skrevet

Hvorfor suger korpsene?

trodde vi blåste jeg-..... :-b

Skrevet

Jeg er enig. Barnehagen til sønnen gikk til og med i tog i dag. Sekkeløp og hele pakka hadde de også. Ærlig talt, hva er vitsen? Det blir vel nedtur i morgen når de har gjort alt sammen i dag? *himle*

Gjest minnah
Skrevet

Blow you?? Oi oi, så dristig den fanatiske puritaneren skulle være i dag da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...