Gå til innhold

Har folk tatt feil av dagen?

Anbefalte innlegg

trollemor;o)
Skrevet

trodde vi blåste jeg-..... :-b

;o) Ja gjør vi ikke det da? Skulle likt å sett hva folket sa om vi blåste i hele 17. mai.... Da ville vel pipa fått en annen lyd?

Skrevet

Jeg er enig. Barnehagen til sønnen gikk til og med i tog i dag. Sekkeløp og hele pakka hadde de også. Ærlig talt, hva er vitsen? Det blir vel nedtur i morgen når de har gjort alt sammen i dag? *himle*

Hos oss går ikke barnehagebarna i 17. maitoget, og det var alltid kjempestas med 16. mai-feiring i barnehagen.

Skrevet

Jeg liker korps, jeg :-) En vår uten korps ville mangle noe!

Ja, korps må til! :-)

Men det kunne ikke falle meg inn i tussmørket å kjøpe en CD med korpsmusikk - det er noe som MÅ være "live"!

Det eneste jeg skulle øsnke, var at skolekorpsene ikke syntes det var treigt å spille gammel jegermars og valdresmarsen eller hva den heter. Det er ikke like flott med "Final Countdown" i korpsversjon;-)

Skrevet

Men det kunne ikke falle meg inn i tussmørket å kjøpe en CD med korpsmusikk - det er noe som MÅ være "live"!

Det eneste jeg skulle øsnke, var at skolekorpsene ikke syntes det var treigt å spille gammel jegermars og valdresmarsen eller hva den heter. Det er ikke like flott med "Final Countdown" i korpsversjon;-)

Skjønner ikke hvordan måneden mars snek seg in der:-)

Skrevet

Når du har spilt gammel jegermarsj så ofte at du kan den opp ned og baklengs, er det befriende med en "swing-marsj" tro meg :-)

(men vi har med Norge i Rødt Hvitt og Blått, selvom ungene ikke liker å spille den)

Skrevet

Når du har spilt gammel jegermarsj så ofte at du kan den opp ned og baklengs, er det befriende med en "swing-marsj" tro meg :-)

(men vi har med Norge i Rødt Hvitt og Blått, selvom ungene ikke liker å spille den)

Jeg skjønner der, men så mye som jeg har hørt Final Countdown de siste 10-15 årene er det rart de ikke har blitt tilsvarende lei den. Tror nok de spiller den oftere enn gammel jegermarsj.

Skrevet

Jeg vil også gjerne høre flere av de tradisjonelle marsjene, - og så avgjort live!

Gjest blame
Skrevet

Jeg liker korps, jeg :-) En vår uten korps ville mangle noe!

Skal vi se - plenen min ser ut som en jungel, det ligger russ i grøfter her og der og spyr, og her om dagen tok korpset et par runder i rundkjøringen og bilister tutet takknemlig til takta.. jo - det er vår ;)

Skrevet

HOLD KJEFT!!!!

Klapp igjen nebbet di feite purke.

trollemor;o)
Skrevet

Klapp igjen nebbet di feite purke.

Takk selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...