Gå til innhold

barnevogn - trille

uvitende......!

Anbefalte innlegg

uvitende......!

Hei.

Jeg sitter her og lurer på om jeg skal kjøpe meg en ny vogn, har en kombivogn, men den tar jo litt plass i bilen. Så nå er poden snart 9 mnd., så då vurderer jeg om vi skal gå til anskaffelse av en trille (kan sikkert ikke bruke den med en gang, men med tiden..) det er jo mange fine med 3 hjul... Hva synest dere? Har dere noen favoritter?

http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=11311&template=product_info&open=932

Jeg så litt på denne, den ser heilt enkel ut....

Eller er det kanskje noen her inne som har en vogn som de ikke trenger lenger, og vil selge??? :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Synes den ser helt grei ut, jeg. De aller minste trillene er kjekke å ha som ekstravogn i bilen, men de er ikke så gode å trille, man må gjerne bruke begge hender aktivt, i motsetning til en ordentlig vogn, som nærmest triller av seg selv.

Når det gjelder brukte vogner og triller finnes det massevis her:

http://www.finn.no/finn/bap/all/result?CATEGORY/SUBCATEGORY=3914&siteId=1&channelId=1&userid=1047140666&CATEGORY/MAINCATEGORY=68&WT.svl=Underkategori

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg ikke valgt denne, men en litt "kraftigere" variant med kalesje - og gjerne fotpose (men ikke nødvendigvis). Trehjuling eller firhjuling er en smakssak,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Enig med KaVa - kalesje er et must! Glemte å tenke på at det manglet på den du viste til. Er visst en stund siden jeg har trillet vogn, når jeg tenker meg om :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Personlig ville jeg ikke valgt denne, men en litt "kraftigere" variant med kalesje - og gjerne fotpose (men ikke nødvendigvis). Trehjuling eller firhjuling er en smakssak,

Ja, kalesje må man i hvertfal ha, enig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=26347&template=product_info&category=932&open=14

Jeg anbefaler vogner av denne typen (ikke nødvendigvis samme merke). Da får du alt du trenger i en vogn, dne tar liten plass, barnet kan sove, du kan ta med deg ting, den er lett å trille, den har kalesje, du får plass til pose - i det hele tatt :)

Easywalker f.eks - de er kjempegode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=26347&template=product_info&category=932&open=14

Jeg anbefaler vogner av denne typen (ikke nødvendigvis samme merke). Da får du alt du trenger i en vogn, dne tar liten plass, barnet kan sove, du kan ta med deg ting, den er lett å trille, den har kalesje, du får plass til pose - i det hele tatt :)

Men det finnes jo ikke beinplass til ungen.... I vanlige vogner er det jo mye bredere plass til føttene, i disse er jo ikke fotbrettet mange cm bredt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Men det finnes jo ikke beinplass til ungen.... I vanlige vogner er det jo mye bredere plass til føttene, i disse er jo ikke fotbrettet mange cm bredt.

Joda, det går helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Ja, de er fine. Vi hadde en lignende som tvillingtrille, kjempefin da eldstemann var drøye to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp med kalesje, og mulighet for full liggestilling. Upraktisk med en vogn som ikke kan brukes til soving i ny og ne!

Easywalker og OTH har veldig gode vogner, men de er litt dyre da. Du får følge med på finn.no :o) Ellers er jo GT InStep et billig og greit alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte en One Tree Hill Mountain Buggy til minsten da han var 8 mnd.

Oj, oj, oj for en herlig vogn!!!

Vi er ikke ferdige med å bruke vogna, ellers skulle du gjerne fått kjøpt den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...