Gå til innhold

Kylling

Gjest sofie 26

Anbefalte innlegg

Gjest sofie 26

Min sønn på syv år har i det siste begynnt å si at han får vondt i magen når han spiser kylling, jeg har tenkt at dette var tull men han har nå sagt det flere ganger, kan ikke være fordi han ikke liker det for han har allltid elsket kylling.Noen som har hørt om dette før?jeg har aldri hørt om noen som har fått mageknip av kylling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Både mannen min og svigerinnen min blir syke med mageknip og oppkast når de spiser kylling. Vi har derfor byttet ut kyllingen med kalkunfilet og det går veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma!:)

Både mannen min og svigerinnen min blir syke med mageknip og oppkast når de spiser kylling. Vi har derfor byttet ut kyllingen med kalkunfilet og det går veldig bra.

Fordi de ikke tåler kylling?noen spesiell grunn?syntest det hørtes så rart ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...