Gjest sofie 26 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Min sønn på syv år har i det siste begynnt å si at han får vondt i magen når han spiser kylling, jeg har tenkt at dette var tull men han har nå sagt det flere ganger, kan ikke være fordi han ikke liker det for han har allltid elsket kylling.Noen som har hørt om dette før?jeg har aldri hørt om noen som har fått mageknip av kylling.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Kylling er ofte marinert og krydret på forskjellige måter, kan det være noe av det han reagerer på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintermor Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Både mannen min og svigerinnen min blir syke med mageknip og oppkast når de spiser kylling. Vi har derfor byttet ut kyllingen med kalkunfilet og det går veldig bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma!:) Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Både mannen min og svigerinnen min blir syke med mageknip og oppkast når de spiser kylling. Vi har derfor byttet ut kyllingen med kalkunfilet og det går veldig bra. Fordi de ikke tåler kylling?noen spesiell grunn?syntest det hørtes så rart ut.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.