Gå til innhold

doble toro langpannekake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte jeg skulle ta to poser kakemiks til langpannekake, kan jeg ta alt oppi stor langpanne i ovnen?

Noen som har prøvd?

Skrevet

Jeg vil gjerne få vite om det går hvis du prøver.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd, men det skulle vel gå bare du beregner lenger steketid. Jeg ville plusset på 10 min iallfall.

Skrevet

Nå er ihvertfall hele greia i ovnen. *slikker visper*

Skrevet

Ser ut som den klarte seg fint.

La til ca 10 min som muskath foreslø og prøvde med kakenål.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har prøvd, og det fungerer helt fint.

Skrevet

Men hvorfor doble? Jeg har aldri prøvd den, men greit å vite til en gang jeg vil ha den. Blir det bare en flat pannekake med en?

Skrevet

Men hvorfor doble? Jeg har aldri prøvd den, men greit å vite til en gang jeg vil ha den. Blir det bare en flat pannekake med en?

Ja, pakka er litt snau for en ordinær langpanne.

Skrevet

For å få den dobbelt så stor vel! Den er egentlig til 30x40 langpanne.

Skrevet

Hva er ordinær langpanne? Er det den dype stekeplata som følger ovnen?

Toro langpanne er perfekt for den gullfargede 5-liters-bakeforma, da...? Den må seff kjøpes utenom.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1211046958' post='3876808]

Hva er ordinær langpanne? Er det den dype stekeplata som følger ovnen?

Toro langpanne er perfekt for den gullfargede 5-liters-bakeforma, da...? Den må seff kjøpes utenom.

''Hva er ordinær langpanne? Er det den dype stekeplata som følger ovnen?''

Ja, det var den jeg tenkte på, altså en slik langpanne som kan henges direkte på de 'sideskinnene' inni stekovnen og som ikke behøver å settes på rista;-)

Skrevet

''Hva er ordinær langpanne? Er det den dype stekeplata som følger ovnen?''

Ja, det var den jeg tenkte på, altså en slik langpanne som kan henges direkte på de 'sideskinnene' inni stekovnen og som ikke behøver å settes på rista;-)

Aha :)

Skrevet

Takk, da vet jeg det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...