Gå til innhold

Jaja, så får vi vel ta frem regntøy og slagiser

Hushjelpen

Anbefalte innlegg

... over de nye penklærne i morgen da:o(

For meg er det alltid ett hodebry de lux når været ikke er bra 17 mai.

Og i år hadde jeg ett håp om at det i allefall skulle være litt varmt og kanskje opphold! Men så er det meldt 1 grad, det er jo galskap!!!

Så nå blir det ullundertøy og pologenser under finstasen og jammen må vi ikke frem med de gamle vindjakkene og, de er ia lle fall rene, og vi er sikkert ikke de eneste med gamle jakker og regntøy:o)

Tror jammen jeg skal ta på datteren i huset slagiser og jeg, hun har noen søte helt røde, går ikke det bra da? Bedre det enn småsko i nesten minus grader og regn, eller...??

Puh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Været betyr mye på en slik dag ja. Hører min mann sier de melder snø i Oslo!! Jøje meg. Jeg har hadlet inn paraplyer, men håper virkelig vi slipper byger. Ta på henne de fine røde støvlene du, smilet pynter dem opp nok vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Jeg vil gjerne være med i en slagstøvelallianse!

Her er det meldt store mengder nedbør, såvidt plussgrader og i det heletatt ufyselig. Jentene har gledet seg vilt til å ha på bunader og pensko, så jeg må visst inn i harde forhandlinger - særlig om skotøy.

Og - vi kommer også i gamle jakker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trollemor;o)

Vi hadde sludd og skikkelig dritvær for noen år siden. eldstemann hadde bare på seg dress, stillongs, pensko og regnjakke.. Han var iskald og hadde det grusomt. Så blir det slikt vær så blir det vanlige klær, stillongs og regndress på yngstemann i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det er ikke noe særlig å gå i 17. mai-stasen i regn og og vind. Jeg minnes egen barndom der vi sang "La det regne, la det sne, vi har 17. mai fordet" i toget. Det hendte det snødde også. Gode og varme klær hjelper på i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trsoo

Heller kle seg etter været enn å være så pyntet.

Ingen har lyst til å fryse eller å få gnagsår.

I vårt langstrakte land så har vi jo erfart at vær er så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre grader og sludd er værmeldinga her, så vi stiller i Helly Hansen-bunad hele familien med ull og fleece under. Heller blid, tørr og varm enn fin i tøyet men sur,kald og våt! Vi pynter oss med sløyfer og flagg og et stort smil :-) Ha en fin nasjonaldag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...