Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

;-) Hadde det ihvertfall slik selv for et par uker siden.

Kan godt være jeg skal ha den snart. Kommer like overraskende på meg hver gang:-)

Skrevet

hva har skjedd kjære deg?

Livet har skjedd!

Skrevet

Ha headset med god musikk.

Eller sett i gang et mothyl.

Vet ikke om jeg er en mothyler:-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Da setter du på den her:

og så synger du med: Who the hell are you to tell me,

What to do, why to do, why bother!

DET bør hjelpe!

Skrevet

Vet ikke om jeg er en mothyler:-)

Nei, men da må du bare gå deg en tur når det blir for ille. Hvilken situasjon er det snakk om da?

Skrevet

Nei, men da må du bare gå deg en tur når det blir for ille. Hvilken situasjon er det snakk om da?

Det er bare systemet mitt som er overbelasta, og da tåler jeg mindre av folk. Lik som den siste t-skjeen som får det nesten til å renne over.

Verre er det egentlig ikke:-) Men det er nok.

Skrevet

Da setter du på den her:

og så synger du med: Who the hell are you to tell me,

What to do, why to do, why bother!

DET bør hjelpe!

Fantastisk bra:-) Den må jeg ha. Tror jeg sinteste jeg har av musikk er MEW, bortsett fra noe rock fra 90-tallet, men den tiden er forbi.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Fantastisk bra:-) Den må jeg ha. Tror jeg sinteste jeg har av musikk er MEW, bortsett fra noe rock fra 90-tallet, men den tiden er forbi.

På rundt 00:30 og utover blir det fart over sakene. Kjempeenergi når man er sint. Kan jo trampe like fort som trommisen samtidig også, hehe...

Skrevet

Kan godt være jeg skal ha den snart. Kommer like overraskende på meg hver gang:-)

Ja. Merkelig det der. Jeg glemmer mensen mellom hver gang, og vet aldri når jeg skal ha den...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...