filiokus81 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Nå har småjentene (2,5 og 11 mnd) sovet på samme rom i et par uker, og det har gått kjempefint! Minsta sover mye bedre uten mamma i umiddelbar nærhet, og storesøster sover så tungt at hun knapt leer på et øyelokk når minsta vil opp en time eller to før hun står opp selv. Ville bare dele de gode nyhetene ) *fornøyd filiokus81* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Så kjekt at det fungerer så fint ) Håper bare det fortsetter sånn da! Jeg har elendig erfaring med søsken som deler rom, men har hørt om mange som får det til å fungere utmerket ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Så bra! Vi har også veldig gode erfaringer, eldstemann er 3,5 og minsta er 15 mndr, de har sovet på samme rom siden hun var 6 mndr. Ikke bare glans hele tiden selvsagt, men absolutt noe vi tenker å fortsette med! Håper det går bra videre med dine to søte små på samme rom:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Så flott :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Misunnelig!! Vi sover med 3-åringen på rommet. I dag har hun til og med sovnet i MIN seng. Hmf. Babyen (9 mnd) sover alene på barnerommet... Lurer på om det snart blir litt mindre amming på natten, så kanskje vi skulle prøvd igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Supert! Det er en lettelse når ting går som smurt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Misunnelig!! Vi sover med 3-åringen på rommet. I dag har hun til og med sovnet i MIN seng. Hmf. Babyen (9 mnd) sover alene på barnerommet... Lurer på om det snart blir litt mindre amming på natten, så kanskje vi skulle prøvd igjen. Jeg kuttet nattammingen da vi flyttet henne over, ellers ville det ikke fungert tror jeg. Men det gikk som sagt veldig greit, heldigvis ) Din lille er helt sikkert stor nok til å klare seg uten nattpupp nå, syns du skal prioritere din egen nattesøvn fremover! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.