Gå til innhold

De sover på samme rom! Jippi!

filiokus81

Anbefalte innlegg

Nå har småjentene (2,5 og 11 mnd) sovet på samme rom i et par uker, og det har gått kjempefint! Minsta sover mye bedre uten mamma i umiddelbar nærhet, og storesøster sover så tungt at hun knapt leer på et øyelokk når minsta vil opp en time eller to før hun står opp selv.

Ville bare dele de gode nyhetene :o)

*fornøyd filiokus81*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Så kjekt at det fungerer så fint :o) Håper bare det fortsetter sånn da! Jeg har elendig erfaring med søsken som deler rom, men har hørt om mange som får det til å fungere utmerket :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Vi har også veldig gode erfaringer, eldstemann er 3,5 og minsta er 15 mndr, de har sovet på samme rom siden hun var 6 mndr. Ikke bare glans hele tiden selvsagt, men absolutt noe vi tenker å fortsette med! Håper det går bra videre med dine to søte små på samme rom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig!!

Vi sover med 3-åringen på rommet. I dag har hun til og med sovnet i MIN seng. Hmf. Babyen (9 mnd) sover alene på barnerommet... Lurer på om det snart blir litt mindre amming på natten, så kanskje vi skulle prøvd igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misunnelig!!

Vi sover med 3-åringen på rommet. I dag har hun til og med sovnet i MIN seng. Hmf. Babyen (9 mnd) sover alene på barnerommet... Lurer på om det snart blir litt mindre amming på natten, så kanskje vi skulle prøvd igjen.

Jeg kuttet nattammingen da vi flyttet henne over, ellers ville det ikke fungert tror jeg. Men det gikk som sagt veldig greit, heldigvis :o)

Din lille er helt sikkert stor nok til å klare seg uten nattpupp nå, syns du skal prioritere din egen nattesøvn fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...