tigertrollet Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Har fått mine nye fine superhikingsko i dag levert på døra. Har fulgt reisen deres på nett (UPS tracking) daglig gjennom tre stater i USA via Köln i Tyskland, deretter Oslo før de kom til Tromsø i dag. Alt i alt tok det 9 dager og sparte meg for 600kr samt mange sportsbutikkbesøk for å finne de rette Merrell-skoene. Er sååå fornøyd:) Så hvis noen bare kan komme å hente det kalde, ekle hvite greiene som fremdeles ligger på bakken her oppe i nord midtveis i mai så er jeg takknemlig og klar for tur! :-D 0 Siter
Gjest blame Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Forguder Merrellskoene mine Håper dine måtte bringe deg mange fine turer! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 Måtte du betale toll på skoene? Ikke foreløpig... fikk dem levert på døra av posten, men reagerte først etterpå at jeg ikke betalte noe der og da (som jeg har gjort før når jeg har hentet importvarer på posten). Men mulig jeg får regning i posten fra UPS..? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 ''superhikingsko'' ??? Hva er det for noe? Det er bare noen supre hikingsko;) Hikingsko er jo sånne tursko som er korte (når til ankelen). Eller markasko heter det vel også. Foretrekker det foran joggesko for de holder mye bedre på vann og er mer robuste. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 Forguder Merrellskoene mine Håper dine måtte bringe deg mange fine turer! Takk, det håper jeg også) 0 Siter
GeirB Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Det er bare noen supre hikingsko;) Hikingsko er jo sånne tursko som er korte (når til ankelen). Eller markasko heter det vel også. Foretrekker det foran joggesko for de holder mye bedre på vann og er mer robuste. En slags blanding av fjellsko og joggesko? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 17. mai 2008 Forfatter Skrevet 17. mai 2008 En slags blanding av fjellsko og joggesko? jepp. sånne f.eks: http://www.merrell.com/Product/NZGP/Womens-Active-Footwear/Hiking/Womens/Chameleon-Arc-GORE-TEX-XCR.aspx det var de jeg kjøpte:) 0 Siter
GeirB Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 jepp. sånne f.eks: http://www.merrell.com/Product/NZGP/Womens-Active-Footwear/Hiking/Womens/Chameleon-Arc-GORE-TEX-XCR.aspx det var de jeg kjøpte:) Ok, de så bra ut sjøl om eg personlig foretrekker lær. Sønnen min har to par som ligner (Merrell), ett par "grove" (ala dine) og ett par litt "finere", sikkert bra sko. Franske ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.