Gå til innhold

Nye fine tursko

Anbefalte innlegg

tigertrollet
Skrevet

Har fått mine nye fine superhikingsko i dag levert på døra.

Har fulgt reisen deres på nett (UPS tracking) daglig gjennom tre stater i USA via Köln i Tyskland, deretter Oslo før de kom til Tromsø i dag. Alt i alt tok det 9 dager og sparte meg for 600kr samt mange sportsbutikkbesøk for å finne de rette Merrell-skoene. Er sååå fornøyd:)

Så hvis noen bare kan komme å hente det kalde, ekle hvite greiene som fremdeles ligger på bakken her oppe i nord midtveis i mai så er jeg takknemlig og klar for tur! :-D

Gjest blame
Skrevet

Forguder Merrellskoene mine :) Håper dine måtte bringe deg mange fine turer!

tigertrollet
Skrevet

Måtte du betale toll på skoene?

Ikke foreløpig... fikk dem levert på døra av posten, men reagerte først etterpå at jeg ikke betalte noe der og da (som jeg har gjort før når jeg har hentet importvarer på posten). Men mulig jeg får regning i posten fra UPS..?

tigertrollet
Skrevet

''superhikingsko'' ???

Hva er det for noe?

Det er bare noen supre hikingsko;) Hikingsko er jo sånne tursko som er korte (når til ankelen). Eller markasko heter det vel også. Foretrekker det foran joggesko for de holder mye bedre på vann og er mer robuste.

tigertrollet
Skrevet

Forguder Merrellskoene mine :) Håper dine måtte bringe deg mange fine turer!

Takk, det håper jeg også:))

Skrevet

Det er bare noen supre hikingsko;) Hikingsko er jo sånne tursko som er korte (når til ankelen). Eller markasko heter det vel også. Foretrekker det foran joggesko for de holder mye bedre på vann og er mer robuste.

En slags blanding av fjellsko og joggesko?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...