Gå til innhold

Rabatt ved kjøp av drivstoff

Anbefalte innlegg

Gjest diesel hansen
Skrevet

Noen som anbefale noen kort/medlemskap som gir rabatter ved kjøp av drivstoff. Kan man f.eks få rabatt på pumpen når man fyller og betale der og da.

Alle tips mottas med stor takk :)

Gjest koping
Skrevet

COOP-kortet gir 30 øre på Statoil og Esso.

Gjest diesel hansen
Skrevet

COOP-kortet gir 30 øre på Statoil og Esso.

Blir de ørene trukket av direkte på pumpen/i kassa, eller får man de på årsoppgaven til coop?

Gjest bensindamen
Skrevet

ett tips: les det som står med LITEN skrift. Jeg har trodd at jeg har fått rabatt på mine liter på shell via mitt trumfkort, men man skal visst kjøpe X antall liter for i det hele tatt å få ett øre rabatt. Ble faktisk småirritert når jeg oppdaget det. Men lurer meg på om ikke kash kortet er best i så måte, for da binder du deg ikke opp imot noen bestemt bensinstasjon, pluss at du får 5% på kjøp av varer. Du kan jo sjekke denne:

http://kredittkortguiden.com/bensinkort/sammenlign-bensinkort/kash

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...