Gå til innhold

Hva koster det?

Anbefalte innlegg

Gjest Frontruta
Skrevet

Frontruta på bilen min har sprukket etter steinsprut. Regner med hele ruta må skiftes ettersom den har sprukket ca. 15. cm. Hørte på en radioreklame at det er gratis å få ordnet det om det bare er en "rose", men at man må betale egenandel om ruta sprekker (så sant man har kasko). Noen som vet hva man må ut med i egenandel?

Skrevet

Det koster 2000,- i egenandel når ruta må skiftes. 500,- er hvis de klarer å reparere den, men det høres ikke ut som det er mulig i ditt tillfelle.

Gjest Frontruta
Skrevet

Det koster 2000,- i egenandel når ruta må skiftes. 500,- er hvis de klarer å reparere den, men det høres ikke ut som det er mulig i ditt tillfelle.

F***! Men takk for svar!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Da ruta mi sprakk var det 500 kroner i egenandel selv om det var ei dyr rute og den måtte skiftes. Men det er sikkert 6 år sida...

Gjest Valnøtt
Skrevet

Det kommer helt an på hva slags forsikring du har. På min bil har jeg ikke noen egenandel på frontrute selvom den må byttes. De feste har gratis fiks av steinsprut - det er når det ikke er en sprekk, men bare en liten rose.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...