Gjest Frontruta Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Frontruta på bilen min har sprukket etter steinsprut. Regner med hele ruta må skiftes ettersom den har sprukket ca. 15. cm. Hørte på en radioreklame at det er gratis å få ordnet det om det bare er en "rose", men at man må betale egenandel om ruta sprekker (så sant man har kasko). Noen som vet hva man må ut med i egenandel? 0 Siter
erin Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Det koster 2000,- i egenandel når ruta må skiftes. 500,- er hvis de klarer å reparere den, men det høres ikke ut som det er mulig i ditt tillfelle. 0 Siter
Gjest Frontruta Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Det koster 2000,- i egenandel når ruta må skiftes. 500,- er hvis de klarer å reparere den, men det høres ikke ut som det er mulig i ditt tillfelle. F***! Men takk for svar! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Da ruta mi sprakk var det 500 kroner i egenandel selv om det var ei dyr rute og den måtte skiftes. Men det er sikkert 6 år sida... 0 Siter
Gjest Valnøtt Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Det kommer helt an på hva slags forsikring du har. På min bil har jeg ikke noen egenandel på frontrute selvom den må byttes. De feste har gratis fiks av steinsprut - det er når det ikke er en sprekk, men bare en liten rose. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.