Gå til innhold

Hvordan ble din 17. mai-feiring?

Gjest ViViola

Anbefalte innlegg

Gjest Näckrosa

Det var nok mange som måtte dukke ned i bortlagte hauger med vinterklær, ja, for å finne noe som dugde. Men dere var jo heldige, da, med at det ikke ble nedbør!

:-)

Ja.. Tross alt... :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

4

• mariaflyfly

3

• Lillemus

2

• birdie

2

Gjest Valnøtt

Går det an å nøde oppskrift ut av Demses? På den kransekaka, altså?

Og han x'n - han gikk vel litt fem på der, tenker jeg, den dritten! (Fy f..., jeg blir jo så forbanna på dine vegne, at det er nesten litt merkelig.)

Kransekake ja :-)

2 eggehviter

320 gram malte mandler. (Det står at man skal skolde halvparten men det gadd ikke jeg)

2,5 dl splenda.

Blandes til en deig, trilles ut til kransekakepølsebiter, eller til ringer - da må man sikkert doble oppskriften - stekes 180 grader 10-15 minutter.

Ble kjempegode :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Kransekake ja :-)

2 eggehviter

320 gram malte mandler. (Det står at man skal skolde halvparten men det gadd ikke jeg)

2,5 dl splenda.

Blandes til en deig, trilles ut til kransekakepølsebiter, eller til ringer - da må man sikkert doble oppskriften - stekes 180 grader 10-15 minutter.

Ble kjempegode :-)

Takker og bukker - oppskriften er oversendt familiens kransekakebaker, og jeg venter i spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde fint vær på 17 mai vi så trengte ikke kle oss så mye, utrolig deilig =)

Dagen startet med at meg, samboer og våre to barn gikk i tog med et vennepar og deres to barn, deretter var vi på barneskolen og fisket i fiskedam og litt slikt. Etterpå spiste vi lunsj sammen med mine søsken, så gikk vi i besøk te svigers før vi avsluttet dagen med litt grilling og drikking her hjemme. Da var ungene i fornøyde med dagen og i seng =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Vi hadde fint vær på 17 mai vi så trengte ikke kle oss så mye, utrolig deilig =)

Dagen startet med at meg, samboer og våre to barn gikk i tog med et vennepar og deres to barn, deretter var vi på barneskolen og fisket i fiskedam og litt slikt. Etterpå spiste vi lunsj sammen med mine søsken, så gikk vi i besøk te svigers før vi avsluttet dagen med litt grilling og drikking her hjemme. Da var ungene i fornøyde med dagen og i seng =)

Værmessig trakk nok dere det lengste strået, det høres ut som dere hadde en helt herlig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værmessig trakk nok dere det lengste strået, det høres ut som dere hadde en helt herlig dag!

Ja, vi gjorde nok det.. Er ikke alltid det lønner seg å bo i Bergen, men nå på 17 mai gjorde det heldigvis det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

Ja, vi gjorde nok det.. Er ikke alltid det lønner seg å bo i Bergen, men nå på 17 mai gjorde det heldigvis det ;)

''Er ikke alltid det lønner seg å bo i Bergen, men nå på 17 mai gjorde det heldigvis det ;)''

Vi var glade for at vi hadde tatt turen til Bergen denne 17.maien :o) Flott dag, god stemning var det også, Brann vant jo kampen 16 :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...