Gjest Näckrosa Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det var nok mange som måtte dukke ned i bortlagte hauger med vinterklær, ja, for å finne noe som dugde. Men dere var jo heldige, da, med at det ikke ble nedbør! :-) Ja.. Tross alt... ))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Går det an å nøde oppskrift ut av Demses? På den kransekaka, altså? Og han x'n - han gikk vel litt fem på der, tenker jeg, den dritten! (Fy f..., jeg blir jo så forbanna på dine vegne, at det er nesten litt merkelig.) Kransekake ja :-) 2 eggehviter 320 gram malte mandler. (Det står at man skal skolde halvparten men det gadd ikke jeg) 2,5 dl splenda. Blandes til en deig, trilles ut til kransekakepølsebiter, eller til ringer - da må man sikkert doble oppskriften - stekes 180 grader 10-15 minutter. Ble kjempegode :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Kransekake ja :-) 2 eggehviter 320 gram malte mandler. (Det står at man skal skolde halvparten men det gadd ikke jeg) 2,5 dl splenda. Blandes til en deig, trilles ut til kransekakepølsebiter, eller til ringer - da må man sikkert doble oppskriften - stekes 180 grader 10-15 minutter. Ble kjempegode :-) Takker og bukker - oppskriften er oversendt familiens kransekakebaker, og jeg venter i spenning! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Vi hadde fint vær på 17 mai vi så trengte ikke kle oss så mye, utrolig deilig =) Dagen startet med at meg, samboer og våre to barn gikk i tog med et vennepar og deres to barn, deretter var vi på barneskolen og fisket i fiskedam og litt slikt. Etterpå spiste vi lunsj sammen med mine søsken, så gikk vi i besøk te svigers før vi avsluttet dagen med litt grilling og drikking her hjemme. Da var ungene i fornøyde med dagen og i seng =) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Vi hadde fint vær på 17 mai vi så trengte ikke kle oss så mye, utrolig deilig =) Dagen startet med at meg, samboer og våre to barn gikk i tog med et vennepar og deres to barn, deretter var vi på barneskolen og fisket i fiskedam og litt slikt. Etterpå spiste vi lunsj sammen med mine søsken, så gikk vi i besøk te svigers før vi avsluttet dagen med litt grilling og drikking her hjemme. Da var ungene i fornøyde med dagen og i seng =) Værmessig trakk nok dere det lengste strået, det høres ut som dere hadde en helt herlig dag! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j83! Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Værmessig trakk nok dere det lengste strået, det høres ut som dere hadde en helt herlig dag! :-) Ja, vi gjorde nok det.. Er ikke alltid det lønner seg å bo i Bergen, men nå på 17 mai gjorde det heldigvis det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ja, vi gjorde nok det.. Er ikke alltid det lønner seg å bo i Bergen, men nå på 17 mai gjorde det heldigvis det ''Er ikke alltid det lønner seg å bo i Bergen, men nå på 17 mai gjorde det heldigvis det ;)'' Vi var glade for at vi hadde tatt turen til Bergen denne 17.maien ) Flott dag, god stemning var det også, Brann vant jo kampen 16 ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.