Gjest operahuset Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Hvor finner man denne gangbroen til operabygget - sånn helt konkret? Er ikke så kjent.. 0 Siter
Gjest operahuset Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Like ved togstasjonen. Lett å finne. Trenger å vite det helt konkret, da jeg kommer med fly(+flytog) og har dårlig tid til å rekke en konsert..... 0 Siter
Gjest Z for Zorro Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Trenger å vite det helt konkret, da jeg kommer med fly(+flytog) og har dårlig tid til å rekke en konsert..... Gå av flytoget på oslo s.Gå til venstre og ut av Oslo S, ved Thon Hotell Opera. Der er gangbroen. 0 Siter
morsan Skrevet 17. mai 2008 Skrevet 17. mai 2008 Trenger å vite det helt konkret, da jeg kommer med fly(+flytog) og har dårlig tid til å rekke en konsert..... Flytogterminalen ligger i den gamle Østbanehallen, og derfra går du ut på det som kalles sjøsiden av Oslo S, mot taxiholdeplassen (spør noen hvis du er i tvil). dder finner du gangbrua. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.