Gå til innhold

Gangbro til operabygget?

Anbefalte innlegg

Gjest operahuset
Skrevet

Hvor finner man denne gangbroen til operabygget - sånn helt konkret?

Er ikke så kjent..

Gjest operahuset
Skrevet

Like ved togstasjonen. Lett å finne.

Trenger å vite det helt konkret, da jeg kommer med fly(+flytog) og har dårlig tid til å rekke en konsert.....

:)

Gjest Z for Zorro
Skrevet

Trenger å vite det helt konkret, da jeg kommer med fly(+flytog) og har dårlig tid til å rekke en konsert.....

Gå av flytoget på oslo s.Gå til venstre og ut av Oslo S, ved Thon Hotell Opera. Der er gangbroen.

Skrevet

Flytogterminalen ligger i den gamle Østbanehallen, og derfra går du ut på det som kalles sjøsiden av Oslo S, mot taxiholdeplassen (spør noen hvis du er i tvil). dder finner du gangbrua.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...