zenitra Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Erfaringer ute å går? Litt skeptisk til å shoppe på e-bay, men sjekker for tiden litt priser på "Nintendo DS Lite" til min 6-åring. Ser at et spill kjøpt fra USA er en brøkdel av prisen her hjemme, og da frister det jo litt.... Men har dere erfaring med den slags kjøp, hva med språk osv? 0 Siter
erin Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Har bare gode erfaringer med å handle på eBay. Husk bare på at amerikanerne har et annet format(NTSC) på spillene sine enn vi(PAL)! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Er du sikker på at disse spillene fungerer med en norsk DS Lite da? Jeg vet i alle fall at Playstation-spill kjøpt i f.eks England ikke fungerer på norsk PS2. Er i alle fall verdt å forsikre seg om at det fungerer, ellers hjelper det jo lite at spillene er billigere. 0 Siter
AAA Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Det har fungert hos oss iallefall. Kjøpt spill på e-bay i England, fungerer fint på DS kjøpt i Norge. 0 Siter
birdie Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har amerikansk konsoll, og det eneste som ikke er kompatibelt er pluggen til laderen. Om du har venner "over there", få dem til å gå på WalMart og kjøpe en til deg, det er billigere enn å kjøpe på eBay. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.