Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer ute å går? Litt skeptisk til å shoppe på e-bay, men sjekker for tiden litt priser på "Nintendo DS Lite" til min 6-åring. Ser at et spill kjøpt fra USA er en brøkdel av prisen her hjemme, og da frister det jo litt.... Men har dere erfaring med den slags kjøp, hva med språk osv?

Skrevet

Har bare gode erfaringer med å handle på eBay.

Husk bare på at amerikanerne har et annet format(NTSC) på spillene sine enn vi(PAL)!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Er du sikker på at disse spillene fungerer med en norsk DS Lite da? Jeg vet i alle fall at Playstation-spill kjøpt i f.eks England ikke fungerer på norsk PS2. Er i alle fall verdt å forsikre seg om at det fungerer, ellers hjelper det jo lite at spillene er billigere.

Skrevet

Det har fungert hos oss iallefall.

Kjøpt spill på e-bay i England, fungerer fint på DS kjøpt i Norge.

Skrevet

Jeg har amerikansk konsoll, og det eneste som ikke er kompatibelt er pluggen til laderen. Om du har venner "over there", få dem til å gå på WalMart og kjøpe en til deg, det er billigere enn å kjøpe på eBay.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...