Gå til innhold

Mannfolk........................................

Gjest not today

Anbefalte innlegg

Gjest not today

Innimellom blir jeg rett og slett sprø!!!

I hverdagen her har jeg alt ansvar da mannen min ikke jobber i nærheten. Det er jeg som følger opp barna når det gjelder skole, lekser og fritidsaktiviteter. Vi har 3 stk.

Det er jeg som tar meg av alt inne og ute hjemme. Det hender jeg kan be han om hjelp, men han klarer aldri å tenke en tanke selv.

Nå etter et par ekstra hektiske uker pga ekstra ting som selvfølgelig faller på meg kom jeg igår til å nevne det at jeg ikke orket ha sex akkurat i går. Jeg følte meg helt utladet etter helga og hadde ikke mer å gi.

Vi har vel stort sett sex 4-5 ganger i uka så jeg trodde seriøst ikke det skulle være noen big deal....

...men der tok jeg feil gitt!!!!! Fy så sur og muggen han ble :-(

Hva gjør man med sånne mannfolk da?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Enkeenke

Hva med å være litt glad for å ha "et mannfolk", tross alt. For du vet, du er ikke _helt_ alene. Han er der.... mitt "mannfolk" døde for noen år siden. Og skal si deg at det er noe helt annet å være _virkelig_ alene om ALT. Både en barn, hus, bil...you name it...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere vanligvis har sex 4-5 ggr i uka har du grunn til å halshugge han for dette!!!!!

Hva med å sette opp enkelte faste oppgaver som er hans oppgaver? Spør han gjerne hva han vil ha ansvaret for. (De er det oftere det fungerer i praksis) For meg er det først når ANSVARET er overdratt at jeg klarer å slippe stresset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest no sex today

Du kan hilse din mann fra mange mange, å si at han er jo kjempeheldig som får sex 4-5 ganger pr uke, det er det ikke alle som får, iallefall ikke min mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest not today

Du kan hilse din mann fra mange mange, å si at han er jo kjempeheldig som får sex 4-5 ganger pr uke, det er det ikke alle som får, iallefall ikke min mann :)

He he, det har jeg prøvd å fortelle han, men det har han ikke lyst til å tro på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest not today

Hva med å være litt glad for å ha "et mannfolk", tross alt. For du vet, du er ikke _helt_ alene. Han er der.... mitt "mannfolk" døde for noen år siden. Og skal si deg at det er noe helt annet å være _virkelig_ alene om ALT. Både en barn, hus, bil...you name it...

Ja og det er jeg virkelig glad for :-) Har selv ei venninne hvor mannen døde tidlig.

Men problemet mitt er at han blir så sykt muggen når jeg tross alt gjør så godt jeg kan, og det tross alt bare handlet om å ha seg en halvtime i halmen.

Jeg klager ikke over ansvarsmengden min, men han må jo bare skjønne at jeg og kan bli sliten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest not today

Når dere vanligvis har sex 4-5 ggr i uka har du grunn til å halshugge han for dette!!!!!

Hva med å sette opp enkelte faste oppgaver som er hans oppgaver? Spør han gjerne hva han vil ha ansvaret for. (De er det oftere det fungerer i praksis) For meg er det først når ANSVARET er overdratt at jeg klarer å slippe stresset.

Han har små muligheter til å ha faste oppgaver, da han jobber så ustabilt. Og det er egentlig ikke mine oppgaver jeg klager over, men heller det at det ikke finnes forståelse for at jeg kan bli sliten og ikke orke sex for en gang skyld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han er jo heldig....her er det sex ca 1-2, kanskje 3 ganger i uka. Jeg er også sliten av hele tiden å ha hovedansvaret. Ta deg en prat med han, så ser han sikkert hvor urettfferdig det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror sex gir energi - ikke tar energi. Derfor bør en ha sex også når en er sliten.

Sex er ikke noe en får og en annen gir. Sex er noe vi gir hverandre.

Når skal kvinner lære? Mannfolk er noe en bør holde seg totalt unna - alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG. Bortskjemt fyr? Definitivt. Klar tale er vel det eneste som duger her. Du er sliten nå og orker ikke sex i kveld. Enkelt og greit. Det har ikke noe med ham og hans manndom å gjøre, du er bare sliten.

Hvis han faktisk ikke skjønner såpass så kan man begynne å lure på innholdet mellom øra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

At du ordner opp hjemme når han jobber og du ikke(?) jobber er jo selvsagt.

Men at du skal stille opp på sex hvis du ikek vil ha det er kort og godt FEIL.

Sex er ikke noe man gir fra seg for å være grei vel???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest not today

At du ordner opp hjemme når han jobber og du ikke(?) jobber er jo selvsagt.

Men at du skal stille opp på sex hvis du ikek vil ha det er kort og godt FEIL.

Sex er ikke noe man gir fra seg for å være grei vel???

Jeg har også full stilling + alt hjemme. Men det er jo ikke det som er problemet. Problemet er at han blir så muggen hvis han ikke får napp hver kveld han er hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Jeg har også full stilling + alt hjemme. Men det er jo ikke det som er problemet. Problemet er at han blir så muggen hvis han ikke får napp hver kveld han er hjemme...

Jøss - hvis du jobber fullt og ordner alt hjemme så burde han jo være overlykkelig om han hadde fått noe 4-5 aner i året...

Uansett så mener jeg at sex er noe man ikke furter seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å fortelle ham hvor vanvittig lite sexy det er med en mann som forsøker å furte seg til sex. Verre turnoff finnes knapt.

Så kan du jo spørre ham litt mer seriøst hva han tror det vil gjøre med sexlivet på lang sikt om han presser deg. Det er jo faktisk slik en del kvinner mister lysten på sex fullstendig.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og det er jeg virkelig glad for :-) Har selv ei venninne hvor mannen døde tidlig.

Men problemet mitt er at han blir så sykt muggen når jeg tross alt gjør så godt jeg kan, og det tross alt bare handlet om å ha seg en halvtime i halmen.

Jeg klager ikke over ansvarsmengden min, men han må jo bare skjønne at jeg og kan bli sliten!!!

''Jeg klager ikke over ansvarsmengden min, men han må jo bare skjønne at jeg og kan bli sliten!!!''

Ja, det må han være i stand til å skjønne. Han må også skjønne at sex ikke er noe man furter seg til. Punktum.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fytti katta for manneskinn

Du jobber full stilling og har all jobb hjemme, med tre barn!!!!!????

Og så furter han når han ikke får sex når han er hjemme???

Gud bedre..... *spyr*

For en eveneik slask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...