Gjest nervøs turist Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 åååååå den flystreiken går meg litt på nervene ....... skal egentlig dra til sydligere strøk på torsdagen ........ håper vi kommer oss avgårde å ikke sitte i et kaos på Gardermoen ..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Gardermoen går ikke i streik. Litt kaos kanskje - men flyene går... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ifølge VG i allefall Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Gardermoen går ikke i streik. Litt kaos kanskje - men flyene går... Maaaange avganger er kansellert, jo. Og flere blir det, om de ikke kommer til enighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nervøs turist Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Maaaange avganger er kansellert, jo. Og flere blir det, om de ikke kommer til enighet. innenlandflyene ja, men det er jo fordi de andre flyplassene i norge er stengt ....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ifølge VG i allefall Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 innenlandflyene ja, men det er jo fordi de andre flyplassene i norge er stengt ....... Jada, vet det. Men det er lenge til torsdag, og kommer ikke partene til enighet vil det ikke være noen trafikk på Gardermoen innen den tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nervøs turist Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jada, vet det. Men det er lenge til torsdag, og kommer ikke partene til enighet vil det ikke være noen trafikk på Gardermoen innen den tid. hører noen rykter om at når Sola blir tatt ut, så er det stor mulighet for tvungen løsning pga alle oljearbeiderene det går ut over ... tar de ut Gardermoen blir det sikkert fort løsning ..... får bare håpe at det ikke skjer på onsdag eller torsdag, at de kan vente til fredag ...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Maaaange avganger er kansellert, jo. Og flere blir det, om de ikke kommer til enighet. Ja, men ikke den type avganger. Når det rammer Gardermoen er det større sjanse for at det blir tvungen lønnsnemd, det taper arb.takerorganisasjonene på - og derfor prøve de å unngå det. Gardermoen kommer ikke til å stenges. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 hører noen rykter om at når Sola blir tatt ut, så er det stor mulighet for tvungen løsning pga alle oljearbeiderene det går ut over ... tar de ut Gardermoen blir det sikkert fort løsning ..... får bare håpe at det ikke skjer på onsdag eller torsdag, at de kan vente til fredag ...... De stenger ikke Gardermoen. Da blir det tvungen lønnsnemd med en gang, og det taper arbeidstakerorg. på.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nervøs turist Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 De stenger ikke Gardermoen. Da blir det tvungen lønnsnemd med en gang, og det taper arbeidstakerorg. på.... Jeg tror også egentlig det, innerst inne ..... jeg tror kanskje at det vil stramme seg til litt når Sola blir tatt ut imorgen jeg ..... tenk alle oljearbeiderene nå da når de stenger den også ..... da finner jeg frem koffertene ikveld å starter pakkingen jeg Persille , å satser på at jeg på torsdagformiddag har kommet meg til Kreta )))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg tror også egentlig det, innerst inne ..... jeg tror kanskje at det vil stramme seg til litt når Sola blir tatt ut imorgen jeg ..... tenk alle oljearbeiderene nå da når de stenger den også ..... da finner jeg frem koffertene ikveld å starter pakkingen jeg Persille , å satser på at jeg på torsdagformiddag har kommet meg til Kreta )))) Jeg har alltid rett! Men jeg tror seriøst ikke det er noen fare for det, de lar ikke Avinor & co lamme hele Norge ifht resten av verden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mpf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Neida, med en gang Sola rammes er det over, blir for dyrt med en gang det rammer offshore. Lenge til torsdag, alt er over før da! Tror hvertfall 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.