Snikkersen Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Vi leser.leser og leser men det går sent allikevel. Min niåring leser under 30 ord i minuttet. Kan ikke dere som har skoleflinke barn holde litt tilbake da så ikke våre barn som sliter føler seg så dumme? Jeg vil gjerne ha en skole hvor snittet er mere likt blant elevene. Føler med deg. vår datter er slett ingen racer heller, men det har ordnet seg i våres, hun har hatt en god utvikling. Nå leser hun bedre og bedre, men fort går dt ikke....regner med (håper) at det plutselig løsner, og hun blir lesehest ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Nei, vi får det ikke til hele tiden. Det går litt i rykk og napp. Noen dager en hel time, andre dager 0. Men jeg synes ho har blitt så superflink til å lese, så jeg stresser ikke så mye med det lenger. Men å ta med en bok i bilen er alltid et godt tips. Det er kjedelig å kjøre bil, så da blir det lest en del. I går ble det 36 minutter høytlesing i bilen. Så da har ho liksom fått det unna for et par dager:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.