Persille1365381127 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 da tar jeg 3 tuten. hun bruker 2 til vanlig. og det er passe. får hun vann med 3 klarer hun ikke å svelge unna... Lykke til - og fortell oss om resultatet i morgen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Lykke til - og fortell oss om resultatet i morgen Det skal eg ) Takker masse for svar!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 MAM flaske med tut nr 3 da? Eller er den for liten? Jeg tok en smokk og klemte tuppen flat og klippet et hakk, klemte den så flat den andre veien og klippet et hakk på tvers av det første slik at det ble et kryss. Min erfaring med de smokkene vi hadde var i alle fall at hullene var for små til at vellingen kom ut. Og om du klipper hull renner det alt for mye, men dette krysset gjorde at det randt akkurat passe fort når Snuppa sugde på smokken. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det skal eg ) Takker masse for svar!!! Bare hyggelig - lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hun har ikke tenner. kan vel ikke spise skive da? Jeg har vridd hjernen min for å komme på noe annet å gi henne, noe som metter litt mer. Eneste jeg kommer på er middag... Joda, de suger det i seg som bare det! Mine var aldri noen grøtspisere, men brødskive med leverpostei spiste/sugde de i seg som bare det! Det er ihvertfall verdt et forsøk!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg ser du har fått mange råd om kveldsmat, men jeg tror soverutinene er vel så viktige. Jeg ville ikke lagt henne senere, men holdt en fast leggetid. Mine la seg 19:30 tenker jeg. Så ville jeg passet på at hun ikke sov en lang lur på ettermiddagen. ingen soving etter kl 16, f.eks. Jeg tror mine typisk sov en lang lur på formiddagen og en kortere lur på ettermiddagen. Og hvis du syns det er et problem at hun våkner og skal ha pupp tidlig og morgenen, ville jeg sluttet med det, rett og slett... Det blir litt skriking noen netter, men de skjønner tegninga etterhvert. (Men hvis hun sovner igjen etter litt pupp, er det vel ingen krise, heller?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma07 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Lykke til - og fortell oss om resultatet i morgen Ga skive i melk og litt velling i går. Hun sovnet 2130 og ynket tre ganger første timen. Da ga vi henne smokken. Så sov hun til 0545! Da merket jeg på henne at hun ikke var uthvilt, prøvde i en halv time å få henne til å sove. Hun holdt meg i hånden og når jeg tok den vekk voknet hun. Så jeg laget 100 ml melk, så hun hadde noe i magen. Da sovnet hun med en gang. Jeg trodde hun skulle sove en times tid før hun våknet igjen. Men hun sov til 1000!!! Tusen takk alle sammen! Håper bare det fortsetter også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ga skive i melk og litt velling i går. Hun sovnet 2130 og ynket tre ganger første timen. Da ga vi henne smokken. Så sov hun til 0545! Da merket jeg på henne at hun ikke var uthvilt, prøvde i en halv time å få henne til å sove. Hun holdt meg i hånden og når jeg tok den vekk voknet hun. Så jeg laget 100 ml melk, så hun hadde noe i magen. Da sovnet hun med en gang. Jeg trodde hun skulle sove en times tid før hun våknet igjen. Men hun sov til 1000!!! Tusen takk alle sammen! Håper bare det fortsetter også. Så bra!! Mamma-nettverk er priceless 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Finn annen mat hun ikke får mageknipe av. Prøv f.eks. most banan, most kokt gulrot, potet etc. Det finnes også deilige fruktpureer og annet å få kjøpt på glass. Forsøk evt. å gi maten litt tidligere på dagen. Gjerne i mange små posjoner. Etter som hun før har sovet gjennom natten er det sikkert den totale mengden mat gjennom dagen som er det viktigste. Ikke så mye at det blir gitt på kvelden. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hun har ikke tenner. kan vel ikke spise skive da? Jeg har vridd hjernen min for å komme på noe annet å gi henne, noe som metter litt mer. Eneste jeg kommer på er middag... Det er mye flott å få på glass. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.