Gjest øynene Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Sitter og leser i boka "bekjemp lærevansker" av Wynford Dore. Jeg tror min sønn på ni år kan ha et snav av lærevansker i lesing. Kjenner mange tegn igjen av det forfatteren skriver. Jeg trodde jeg skulle finne mange tips til øvelser. Men før man setter i gang med noen øvelser må en ta mange tester hos spesialist. Hvor i alle dager kan jeg få tatt slike tester da? Tror neppe ppt tar slike tester. Håper noen kan hjelpe meg. Penger betyr ikke noe. Betaler gladelig alt selv om dette kan hjelpe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seppo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hei Se om du ikke finner det du leter etter her: www.kiss-kidd.no/www.barneklinikken.com og/eller www.ppf.no. De første to alternativene gjelder det samme og kan ofte være årsaken til det tredje alternativet, men ikke alltid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 kanskje dette er det du leter etter? http://www.dmmh.no/index.php?ID=755&lang=nor 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest øynene Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 kanskje dette er det du leter etter? http://www.dmmh.no/index.php?ID=755&lang=nor Ja dette hadde jo vært helt topp men problemet er at vi bor i Oslo. Ser ut som dette bare kan bli gjort i Trondheim. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seppo Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ja dette hadde jo vært helt topp men problemet er at vi bor i Oslo. Ser ut som dette bare kan bli gjort i Trondheim. Det tilbudet de har i Trondheim er det samme som det PPF i Oslo tibyr. www.ppf.no Seppo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Se og bli sett Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Synstrenging kan være et ord å søke på. Finnes mye bra og masse humbug. Grorud Optikk i Oslo, tror jeg kanskje driver med en del slikt på seriøst grunnlag. Om du ikke bor i Oslo, kan du likevel ha nytte av en telefon dit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest øynene Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det tilbudet de har i Trondheim er det samme som det PPF i Oslo tibyr. www.ppf.no Seppo Tusen takk for tipset! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.