erin Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Helsesøster anbefalte vaksiner, nå som vi skal til Kroatia i sommer. Har aldri hørt om noen som har gjort dette før. Hva mener dere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det tror jeg ikke er nødvendig. Vi har vært der flere ganger og aldri tatt noen vaksiner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Nei, det er ikke nødvendig. Vi har vært der noen ganger og aldri tatt vaksine for å dra dit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erin Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Det tror jeg ikke er nødvendig. Vi har vært der flere ganger og aldri tatt noen vaksiner. Hun mener at Kroatia ligger under risikolandene for hepatitt A. Har vært 2 ganger der tidligere, sist var jeg gravid. Men hørte aldri snakk om vaksiner.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erin Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Nei, det er ikke nødvendig. Vi har vært der noen ganger og aldri tatt vaksine for å dra dit. Hun mener at Kroatia ligger under risikolandene for hepatitt A. Har vært 2 ganger der tidligere, sist var jeg gravid. Men hørte aldri snakk om vaksiner.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 I tillegg til det som er anbefalt i Norge (stivkrampe, difteri, polio m.m.), anbefales Hepatitt A-vaksine. http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=menu&menuid=2237&parentid=2168 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hun mener at Kroatia ligger under risikolandene for hepatitt A. Har vært 2 ganger der tidligere, sist var jeg gravid. Men hørte aldri snakk om vaksiner.. Ok, det er mulig vi allerede har tatt den i forbindelse med reiser til andre land. Jeg husker ikke hva jeg har tatt og ikke tatt:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hepatitt A kan smitte gjennom mat og drikke. Og hvis man revaksineres innen ca. et år så har man livslang beskyttelse. Særlig for barn, er jo det greit. (Begge mine barn har nå livslang beskyttelse mot Hep A) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hun mener at Kroatia ligger under risikolandene for hepatitt A. Har vært 2 ganger der tidligere, sist var jeg gravid. Men hørte aldri snakk om vaksiner.. Ja, ok. Det er jo en vaksine det kan være lurt å ta uansett. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Vi ble ikke anbefalt noen spesielle vaksiner før vi reiste til Kroatsia, men mulig vi allerede var vaksinert mot det nødvendige fra før? Har ikke helt oversikten over hvordan det står til på den fronten uten vaksinasjonskortet forran meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.