erin Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Noen som har en å anbefale? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest røros Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Har ingen å anbefale. Kan jeg spørre hvorfor du må ha lekegrind da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erin Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Har ingen å anbefale. Kan jeg spørre hvorfor du må ha lekegrind da? Ehhh. Må og må. Hadde bare vært kjekt og kunne legge ungen en sikker plass mens jeg feks er på do, dusjer, er i vaskekjeller'n osv. Kan jeg spørre hvorfor du må vite dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjekk finn Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Vi arvet en lekegrind av en nabo som flyttet, og den tok bare plass inntil vi fikk gitt den videre.. jeg vil tro det er et lett objekt å få kjøpt nesten ubrukt på FINN.. Men jeg ser helt klart at noen kan ha behov for det, vi hadde litt bruk for vår de gangene vi hadde besøk av hund, for å holde barn og hund litt unna hverandre innimellom (snill hund, men litt klåfingret barn..) Jeg hadde mye mer glede av grindene til IKEA, som jeg kunne feste uten å lage hull, i døråpninger der det passet. Så kunne jeg holde barnet innenfor / utenfor et område i perioder der kjellertrappdøren stod åpen, eller jeg ksulle løpe ut med søppel eller dusje eller prøvde å få tid til å gå på do uten at noen snudde alle blomstervaser opp ned.. Men tilbake til det du spør om - en grind som lett kan slås sammen og ikke tar for stor plass ville vært hovedkriterier.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Vi hadde en med regulerbar bunn og 2 hjul, og den var helt super! Mens ungene var riktig små, så hadde vi bunnen omtrent midt i lekegrinda, og da var det veldig stas å ligge på magen der. Når de begynte å dra seg opp etter armene, så senket vi bunnen. Og jeg dro med meg lekegrinda fra stua til kjøkkenet uten problemer, i og med at det var hjul på den ene siden. Etter hvert ble lekegrinda en veldig fin plass å ha lekene om kvelden, og det var en stor trygghet å ha dem der mens man gikk på do og slikt - da forsvant de ikke opp etter gardiner og ned trapper. :-) Husker absolutt ikke navnet på lekegrinda, men jeg anbefaler i alle fall varmt en med regulerbar bunn og hjul. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erin Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Vi arvet en lekegrind av en nabo som flyttet, og den tok bare plass inntil vi fikk gitt den videre.. jeg vil tro det er et lett objekt å få kjøpt nesten ubrukt på FINN.. Men jeg ser helt klart at noen kan ha behov for det, vi hadde litt bruk for vår de gangene vi hadde besøk av hund, for å holde barn og hund litt unna hverandre innimellom (snill hund, men litt klåfingret barn..) Jeg hadde mye mer glede av grindene til IKEA, som jeg kunne feste uten å lage hull, i døråpninger der det passet. Så kunne jeg holde barnet innenfor / utenfor et område i perioder der kjellertrappdøren stod åpen, eller jeg ksulle løpe ut med søppel eller dusje eller prøvde å få tid til å gå på do uten at noen snudde alle blomstervaser opp ned.. Men tilbake til det du spør om - en grind som lett kan slås sammen og ikke tar for stor plass ville vært hovedkriterier.. Har sjekket både finn og zett. Men vi bor omtrent i utmarka, så evt porto/henting ville koste mer enn selve grinda... Må vel ta turen til storbyen snart! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ehhh. Må og må. Hadde bare vært kjekt og kunne legge ungen en sikker plass mens jeg feks er på do, dusjer, er i vaskekjeller'n osv. Kan jeg spørre hvorfor du må vite dette? Ha en uro over sprinkelsengen og legg ungen der? Ellers vil jeg tro du finner lekegrinder til en rimelig penge på finn.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ehhh. Må og må. Hadde bare vært kjekt og kunne legge ungen en sikker plass mens jeg feks er på do, dusjer, er i vaskekjeller'n osv. Kan jeg spørre hvorfor du må vite dette? Jeg hadde lekegrind men den ble lite brukt. Delvis pga rolige unger, som ikke spiste blomster eller rev hus når jeg skulle ut og hente posten. Til det tredje barnet brukte jeg alltid sprinkelsenga i stedet for lekegrinda. Det er bare med den første babyen som ikke klarer å være alene mens du er på badet ;-) Lekegrinda fungerte best til oppbevaring av leker og kosedyr hos oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Vi hadde lekegrinda - Park-a-kid - og var kjempefornøyde!!! http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=11601&template=product_info&category=951&open=10 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Med førstemann brukte vi reise sengen som lekegrind. Fungerte kjempe fint! Lille snuppa fikk en gammel tre grind som jeg kjøpte på loppemarked. Pusset den opp, og den var også kjempe grei! Og veldig billig ;0) Jeg brukte lekegrinden mye til begge mine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astronomen mot orddeling Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Med førstemann brukte vi reise sengen som lekegrind. Fungerte kjempe fint! Lille snuppa fikk en gammel tre grind som jeg kjøpte på loppemarked. Pusset den opp, og den var også kjempe grei! Og veldig billig ;0) Jeg brukte lekegrinden mye til begge mine. Bare et spørsmål.. Hvordan har det seg at du klarer å skrive "lekegrind", men samtidig skriver "reise sengen", "tre grind" og "kjempe fin"? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest røros Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ehhh. Må og må. Hadde bare vært kjekt og kunne legge ungen en sikker plass mens jeg feks er på do, dusjer, er i vaskekjeller'n osv. Kan jeg spørre hvorfor du må vite dette? Hvis det bare er i slike tilfeller du skal bruke den så. er bare sånn generelt i mot å"bure" inn unger i grind. Liker det bare ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Bare et spørsmål.. Hvordan har det seg at du klarer å skrive "lekegrind", men samtidig skriver "reise sengen", "tre grind" og "kjempe fin"? Jeg er unik. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sssssssssssss Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Bare et spørsmål.. Hvordan har det seg at du klarer å skrive "lekegrind", men samtidig skriver "reise sengen", "tre grind" og "kjempe fin"? Hehe utrolig mange voksne som ennå ikke har lært seg orddelingsreglene. Det er jo kjempe vanskelig LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.