Gå til innhold

Trenger råd!

Gjest Har lyst men er i tvil

Anbefalte innlegg

Gjest Har lyst men er i tvil

Jeg er en jente på 26 år som har en sønn på snart åtte år.For to år siden ble jeg kjent med en mann som har en jente på ni år,vi var kjærester i nesten ett halvt år men fant ut at vi kanskje passet bedre som venner, (jeg presenterte han ikke for min sønn da vi var kjærester) vi har nå i ett og ett halvt år funnet på ting sammen med barna våres(som venner) men vi har tenkt at det kanskje kan bli oss to igjen.Vi reiste på ferie sammen i fjor.

Nå har vi insett at det bare blir vennskap mellom oss.Men vi liker utrolig godt å finne på ting sammen,siden vi ikke har andre venner med barn på samme alder som våres pga at jeg fikk barn ganske tidlig og han har ikke bodd på denne kanten av landet så lenge..barna elsker også å leke sammen,hans barn tar fly til han hver tredje helg fra en annen kant av landet,så de leker ikke sammen til vanlig.

Så er spørsmålet:syns dere at vi kan reise på sommerferie sammen med de i år også?er det dumt siden han er en "mannevenn"?med tanke på barna...?(min sønn har veldig lyst å reise med de..)

Jeg vet ikke om det blir helt riktig fordi han er en mann(hadde det vært en venninne hadde det vel vært anderledes),siden det er en hel uke og vi må også dele ferieleilighet da det ikke blir så dyrt.Og jeg kan og tenke meg at vennskapet vårt kanskje ikke kommer til å holde når en av oss finner en kjæreste.Så hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...