Mamma07 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg fikk brev fra NAV om at jeg var innvilget barnetrygd og at jeg måtte sende skriftlig hvilket kontonr jeg ønsket pengene utbetalt fra. Jeg sendte dem så et brev i posten hvor jeg oppgave dette nr. Så da regner jeg med at ting er i orden? Jeg har aldri søkt på dette da jeg har fått opplyst at barnetrygden er den eneste trygdeordningen man slipper å søke om. ''Jeg har aldri søkt på dette da jeg har fått opplyst at barnetrygden er den eneste trygdeordningen man slipper å søke om.'' Samme her.. Men jeg måtte likevel søke.. Siden du har fått beskjed så skal den komme. Du får vente å se den 30 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Min ble født to dager etter termin, men heldigvis på en søndag, så jeg mistet vel egentlig ikke tid. Er en fordel for de som føder før tiden, da får vel de ekstra tid? ''Er en fordel for de som føder før tiden, da får vel de ekstra tid?'' Nei. Mor er pålagt å ta ut minst tre ukers permisjon før termin. Føder du så tidlig at du ikke rekker det, så later de som om du har gjort det så da trekker de fra de dagene. Min yngste ble født to uker før termin, så jeg rakk bare å ha permisjon en uke før h*n ble født. Dermed mistet jeg (og babyen) de to ukene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammamiaaa Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Nei, som sagt så fikk jeg brev om at de trakk tilbake fire dager fordi jeg fødte før termin... Så neida, noe ekstra skal man nok ikke få nei! :-/ Griske staten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Griske staten Hi hi:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Min ble født to dager etter termin, men heldigvis på en søndag, så jeg mistet vel egentlig ikke tid. Er en fordel for de som føder før tiden, da får vel de ekstra tid? Man mister i så fall "feriedelen" av permisjonen, den man har før babyen kommer. Så man bør lære seg å føde til termin (sier jeg, som har fått begge mine en ukes tid i forveien). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.