Anonym 82 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hmm, når jeg tenker etter har jeg vel aldri sett en baby med fregner...! Så når kommer de egentlig? Jeg selv har noen små fregner over nesen, samboeren har ingen! Frøet har nesen min, men det er jo ikke sikkert hun får fregner på den likevel:-) Spiller jo virkelig ingen rolle, bare litt spennende å se nye trekk dukke opp hver dag:-) Hun er 2,5 mnd nå forresten... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 De kommer vel ikke det første året tror jeg? Begge mine har fått fregner og føflekker etterhvert, tror sånn ca fra 2-3 årsalderen? Men nå holdt vi dem litt mer unna sola den første sommeren deres, og smurte veldig godt den andre sommeren, så det kan jo ha vært derfor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 De kommer vel ikke det første året tror jeg? Begge mine har fått fregner og føflekker etterhvert, tror sånn ca fra 2-3 årsalderen? Men nå holdt vi dem litt mer unna sola den første sommeren deres, og smurte veldig godt den andre sommeren, så det kan jo ha vært derfor. Akkurat! Så da kan jeg jo fortsette å lure et par år til da med andre ord:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Sønnen til venninna mi har fått noen nå, han er litt over 3 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 De kommer vel ikke det første året tror jeg? Begge mine har fått fregner og føflekker etterhvert, tror sånn ca fra 2-3 årsalderen? Men nå holdt vi dem litt mer unna sola den første sommeren deres, og smurte veldig godt den andre sommeren, så det kan jo ha vært derfor. Samma her. Det var ikke en eneste føflekk fra starten av, siden har det blitt noen + noen bittesmå fregner;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Min åtteåring har i år fått noen få fregner på nesa. Jeg kan ikke huske at hun har hatt det før. Noen har jo anlegg for fregner og får massevis, så jeg har sett fregnete barn ned til iallefall fire år. Det er barn som har fregner hele året. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Mine to eldste fikk noen få etter de begynte på skolen. De dukker opp hver vår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Vår eldste som er 8,5 har ganske mange fregner over nesa og kinnene. Disse begynte å komme for 2-3 år siden. Før det hadde hun ingen. Lillesøstra som snart er 7,5 har begynt å få noen få fregner. Dette begynte i fjor sommer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Guttungen fikk sine første små fregner i 4-års alderen. Så har det kommet litt flere for hvert år. Nå er han 7, og har endel på nesen. Jeg har fjeset fullt om sommeren, så han har nok arvet dem fra meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg har tre barn på 9, 7 og 4 år. Bare eldstemann har fregner, og han fikk dem vel i 4-5 års alderen. Han har få eller ingen om vinteren, men når sola titter frem i påska, kommer de. veldig sjarmerende :-) Jentene mine har altså ikke noen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Mine har fregnedryss over nesa, akkurat som mamma ;o) De er veldig søte! Men det tok flere år før de fikk dem, sønnen fikk dem ikke før i fjor sommer, tror jeg. Da var han 5! Tro den eldste fikk dem på omtrent samme tid. Plutselig var de bare der! Vet ikke om det er vanlig, men for oss var det i hvert fall slik.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karisma Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Her har de faktisk ikke kommet før denne sommeren. Han eldste er 8,5, og minsten er 7, og spesielt han eldste har fått søte fregner på nesa nå etter at sola tittet frem. Datteren vår på 8,5 har ingen fregner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenamoren Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Her kom de ikke før i fjor på gutten vår, han var da 7 år, nå er det allerede mere enn det var i hele fjor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.