Gå til innhold

Når kommer fregnene? :-)

Anonym 82

Anbefalte innlegg

Hmm, når jeg tenker etter har jeg vel aldri sett en baby med fregner...! Så når kommer de egentlig?

Jeg selv har noen små fregner over nesen, samboeren har ingen! Frøet har nesen min, men det er jo ikke sikkert hun får fregner på den likevel:-)

Spiller jo virkelig ingen rolle, bare litt spennende å se nye trekk dukke opp hver dag:-) Hun er 2,5 mnd nå forresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De kommer vel ikke det første året tror jeg?

Begge mine har fått fregner og føflekker etterhvert, tror sånn ca fra 2-3 årsalderen?

Men nå holdt vi dem litt mer unna sola den første sommeren deres, og smurte veldig godt den andre sommeren, så det kan jo ha vært derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge mine har fått fregner og føflekker etterhvert, tror sånn ca fra 2-3 årsalderen?

Men nå holdt vi dem litt mer unna sola den første sommeren deres, og smurte veldig godt den andre sommeren, så det kan jo ha vært derfor.

Akkurat! Så da kan jeg jo fortsette å lure et par år til da med andre ord:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma her. Det var ikke en eneste føflekk fra starten av, siden har det blitt noen + noen bittesmå fregner;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Min åtteåring har i år fått noen få fregner på nesa. Jeg kan ikke huske at hun har hatt det før.

Noen har jo anlegg for fregner og får massevis, så jeg har sett fregnete barn ned til iallefall fire år. Det er barn som har fregner hele året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vår eldste som er 8,5 har ganske mange fregner over nesa og kinnene. Disse begynte å komme for 2-3 år siden. Før det hadde hun ingen.

Lillesøstra som snart er 7,5 har begynt å få noen få fregner. Dette begynte i fjor sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Guttungen fikk sine første små fregner i 4-års alderen. Så har det kommet litt flere for hvert år. Nå er han 7, og har endel på nesen.

Jeg har fjeset fullt om sommeren, så han har nok arvet dem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg har tre barn på 9, 7 og 4 år. Bare eldstemann har fregner, og han fikk dem vel i 4-5 års alderen. Han har få eller ingen om vinteren, men når sola titter frem i påska, kommer de. veldig sjarmerende :-)

Jentene mine har altså ikke noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har fregnedryss over nesa, akkurat som mamma ;o) De er veldig søte! Men det tok flere år før de fikk dem, sønnen fikk dem ikke før i fjor sommer, tror jeg. Da var han 5!

Tro den eldste fikk dem på omtrent samme tid. Plutselig var de bare der!

Vet ikke om det er vanlig, men for oss var det i hvert fall slik....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har de faktisk ikke kommet før denne sommeren. Han eldste er 8,5, og minsten er 7, og spesielt han eldste har fått søte fregner på nesa nå etter at sola tittet frem. Datteren vår på 8,5 har ingen fregner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom de ikke før i fjor på gutten vår, han var da 7 år, nå er det allerede mere enn det var i hele fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...