Minaline Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Vår 5-åring har hatt mye vondt i foten i natt, ynket seg og grått en del. I dag klarer han ikke å gå på foten. Virker som om det sitter i fotbladet eller i ankelen. Kan legen gjøre noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg ville avventet en dag i hvertfall og sett om det roet seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minaline Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg ville avventet en dag i hvertfall og sett om det roet seg. Takk for svar. Begynte å tenke på voksesmerter, men det varer vel ikke så lenge? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Takk for svar. Begynte å tenke på voksesmerter, men det varer vel ikke så lenge? Nei, de pleier jo å gå over etter 30-60 minutter. Hvordan er det med ham nå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minaline Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg ville avventet en dag i hvertfall og sett om det roet seg. Hei, har ikke vært inne her på en stund.. Det gikk veldig bra, gikk over av seg selv om natta! Kanskje det var et insektsstikk, han var litt hoven i foten. Han er i alle fall bra igjen:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hei, har ikke vært inne her på en stund.. Det gikk veldig bra, gikk over av seg selv om natta! Kanskje det var et insektsstikk, han var litt hoven i foten. Han er i alle fall bra igjen:) Så godt å høre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.