annegunn Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Storesøster sa ball rett før ni mnd, rundt ti ord ved ti mnd og satte sammen to ord da hun var 14 mnd - og har skravlet siden. Hun er flink i jeg fremmedspråk også, i så stor grad at jeg tror det er en sammenheng med det å snakke tidlig. Lillesøster så 'hei' da hun så sitt eget speilbilde sju mnd gammel. Jeg trodde først det var tilfelig, men hun fortsatte med 'hei' når hun så folk. Hun er også tidlig ute, dog ikke så ekstrem som storesøster. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Førstemanns første ord var brum (for bil). Da var hun 8 mnd. Etter det sprutet ordene ut Andremanns første ord husker jeg ikke, men hun begynte å snakke da hun var 9 mnd gammel. Sistemanns første ord husker jeg heller ikke, men han var 8 mnd når han begynte å snakke. Med snakke mener jeg at de begynte å komme med forståelige ord, og at ordforrådet stadig utviklet seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.