Gjest ammedama Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvordan går det med dere der? Det ene er det med tiden... straks man er i gang, så plutselig skriker babyen og vil ha mat og kos... så må man kanskje avbryte. En annen ting er det med brystene. Jeg lekker ganske mye og føler meg ikke helt komfortabel uten amme-bh med innlegg, men mannen min vil så gjerne se og kjenne brystene mine når vi har sex. Det skal så lite til før det begynner å dryppe skikkelig. Har prøvd å amme godt fra begge brystene før sex, men det begynner likevel å dryppe litt. Hva gjør dere? Har dere sex med bh? Eller uten? Og drypper det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Jeg kunne ikke under noen omstendigheter være uten BH fram til ungene var ett år gamle. Det rant omtrent konstant og aller verst var det hvis jeg tenkte på babyen, kom borti puppene eller jeg så rennende vann 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.