Gå til innhold

Bleieslutt

j83!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest LLLLLlll

På dagtid sluttet han når han var to og et halvt.

Nå er han fem år og bruker fortsatt bleie på natta.

Han viser ingen interesse for å slutte enda heller

og tro meg vi har prøvd! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår slutta rett etter ho fylte to år og natt bleien forsvant ett par uker etter. Begge guttene våre slutta vel når de var ca to og et halvt og også der forsvant natt bleiene rett etterpå. maks tre uker etter tenker jeg.

Jammen var det deilig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldste datteren var 2,5 år yngste var 2 år 3 måneder. Begge sluttet om sommeren, og begge brukte nattbleier et par tre måneder lengre enn dagbleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

De to eldste sluttet med dagbleie når de var 3 år. Ca en uke etterpå var nattbleia borte. Den tredje sluttet med dagbleie når hun var 2 år og 7 mnd. Det gikk ca et halvt år før hun sluttet med nattbleie. Den siste sluttet med dagbleie da hun var 1 år og 11 mnd. Nå er hun 2 år og 10 mnd. Nattbleia er veldig våt om morgenen, så jeg tror nok den blir på en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da de var temmelig nøyaktig tre år.

Jenta sluttet med nattbleie kort etter at hun var tørr på dagtid, gutten hadde den litt lenger. Han var også _litt_ senere ute enn søsteren totalt sett, men det hadde nok også med oss voksne å gjøre - hun er født i august, så det var en ideell årstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Nr 1: Bæsjet på potte/do fra han var 20 mnd, sluttet med bleie på dagtid da han var 3,5. Om natta fra han var 4,5 år.

Nr 2: Sluttet med bleie dag og natt da hun var 3

Nr 3: Sluttet med bleie om dagen da hun var 2,5. SLuttet med bleie om natta da hun var 3 år og 8 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten var 2 år og 7 mndr, og sluttet på dagen. Var tørr med en gang.

Jenta var ca 3 år, da måtte vi bruke klistremerke-opplegg for å få henne til å sitte på do. Tok en laaang stund før hun lærte å "slippe opp" så hun fikk tisset på do. Etter at vi tok av bleia har hun hatt perioder med mye skvetting og uhell av begge slag. Hun er 6 år nå og har fremdeles noen uhell innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta var 2,5 år da hun sluttet på dagtid, sluttet med nattbleier noen mnd senere.

Gutten var 3,5 da han sluttet på dagtid, sluttet med nattbleier noen mnd senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Eldste vår sluttet med bleie på dagtid da han var 3,5 år, men måtte ha bleie da han skulle bæsje i ytterligere noen måneder til. Han blir straks 4 og bruker fremdeles bleie om natta, men det er sjelden noe i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Snuppen sluttet helt da han var 2,5år.

Sluttet egentlig litt før, men fikk tilbakefall i jula...

Lille snuppa er 1,5år, og skal slutte nå i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mrs. Wallace

Guttungen sluttet da han var 3 1/2 år gammel. Litt sent, men da sluttet han like godt brått med både dag- og nattbleie, og hadde ikke ett uhell.

Jentungen er 2 1/2 og jeg regner med at hun er ferdig med bleie i løpet av sommeren. Men det er ikke noen krise om det ikke skjer, heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldstemann var ca 3, og slutta med både dag og nattbleie samtidig.

Mellomste slutta med dagbleie 3 år gammel, men sliter enda om natta (6 år nå, jente).

Yngste slutta da han var 3,5, og han slutta med begge deler samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster var to år og sju mnd, og nattbleia forsvant et par mnd senere. Hun hadde nesten ikke uhell.

Lillesøster blir to år i helga, og vi satser på å tusle en del uten bleie i sommer, så får vi se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøster var bæsjerein fra 20-21 mnd. Nattørr fra hun var 24 mnd. og dagtørr fra hun var 25 mnd.

Lillesøster var bæsjerein fra 20-21 mnd. Dagtørr fra hun var 24 mnd. og nattørr fra hun var 2 år og 9 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storebror på 9 1/2 år har ikke sluttet med nattbleia enda. På dagtid er han stort sett tørr.

De to andre sluttet tidligere.

Det ble for mye skryt her for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg - Elisabeth

Storebror på 9 1/2 år har ikke sluttet med nattbleia enda. På dagtid er han stort sett tørr.

De to andre sluttet tidligere.

Det ble for mye skryt her for meg...

Hehe, enig med deg her var det mye "usannheter" ute å går. Er jo flere av de som skriver her som har hatt innlegg tidligere hvor de har slitt med bleieslutt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...