Gjest mora2 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1211393936' post='3880744] Det er genialt, men jeg tenkte jeg skulle leke skikkelig husmor denne gangen ;o) Hi, hi, lykke til :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1211388183' post='3880628] Jeg har ikke prøvd dem, men det demrer jo når du sier det. Disse var melk i, jeg tenkte jeg skulle prøve å unngå det, for det er visstnok en melkeallergiker i klassen (jeg har bare hørt det, ikke fått noen beskjed, så jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre) Bytt ut med vann, kanskje? Jeg lagde dem med appelsinjuice en gang. Kombinasjonen appelsin og sjokolade er drop dead sexy 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Bytt ut med vann, kanskje? Jeg lagde dem med appelsinjuice en gang. Kombinasjonen appelsin og sjokolade er drop dead sexy Appelsinjuice vil jeg prøve! Appelsin og sjokolade er nammenam. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Brukte papirformer, men muffinsene ble seige og jævlige. Har ikke prøvd flere ganger. ( Du må ikke være så flittig:-) Minst mulig røring og de blir kjempegode! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Næ! Der er du! Hvordan går det med frøet? Kommer til å henge på deg som en klegg i 9 mnd jeg nå:-) Så koselig da! Vil gjerne at du henger på meg. Joda, frøet har det bra. Det er verre med mammaen, for hun er superkvalm! Men, men.. Det er vel verdt det. Er 6+4 i dag, så det kommer seg, men skulle ønske at tiden gikk fort til uke 12. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kjøp TORO`s sjokolademuffins. Den er sikker og KJEMPEGOD: Hakk melkesjokolade og strø over før du setter de i ovnen. Du trenger nok to pakker på tolv gutter. (Kanskje tre..) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Kjøp TORO`s sjokolademuffins. Den er sikker og KJEMPEGOD: Hakk melkesjokolade og strø over før du setter de i ovnen. Du trenger nok to pakker på tolv gutter. (Kanskje tre..) Thanks! Tenke noen lyse og noe mørke jeg, kan bruke denne på sjokolademuffinensene da. *skriver handleliste* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1211435007' post='3881046] Thanks! Tenke noen lyse og noe mørke jeg, kan bruke denne på sjokolademuffinensene da. *skriver handleliste* Jeg har bakt til mange barnebursdager, avslutninger osv. To poser sjokomuffins og én lys pleier å passe. Begge fra Toro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg har bakt til mange barnebursdager, avslutninger osv. To poser sjokomuffins og én lys pleier å passe. Begge fra Toro. OK, da går jeg for det. Jeg er ganske grønn på dette, men innser nå at tiden er kommet for baking både til avslutninger, dugnader osv. *sender en stor takk til TORO* ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1211435007' post='3881046] Thanks! Tenke noen lyse og noe mørke jeg, kan bruke denne på sjokolademuffinensene da. *skriver handleliste* De selger lyse TORO muffinser også. Lykke til:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 De selger lyse TORO muffinser også. Lykke til:o) Jeg og TORO er veldig gode venner, vi har et utmerket samarbeid! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Bytt ut med vann, kanskje? Jeg lagde dem med appelsinjuice en gang. Kombinasjonen appelsin og sjokolade er drop dead sexy Brukte du appelsinjuice i stedet for melk da? Må visst bake i ettermiddag.... Det hørtes vanvittig godt ut! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Så koselig da! Vil gjerne at du henger på meg. Joda, frøet har det bra. Det er verre med mammaen, for hun er superkvalm! Men, men.. Det er vel verdt det. Er 6+4 i dag, så det kommer seg, men skulle ønske at tiden gikk fort til uke 12. Usj, den kvalmen var tøff ja! Var kvalm i 5 mnd jeg... Og nå og da gjennom resten av graviditeten også. Det er helt ufyselig mens det står på, men når man tenker på det lille frøet som spirer og gror der inne, er det så absolutt verdt det likevel:-) Og det blir så fint når du får kjenne liv! Skal du be om å få vite kjønnet eller? Ventetiden til 12 uker er ueeeeeeeeeeeeeeendelig lang! Det kan jeg godt huske selv også. Vi ville ikke fortelle noen om det før det heller, så vi ventet dobbelt! 6+3 er lite, men tiden går innmari fort, så prøv å legg deg de gode tingene på minnet:-) Det er så flott å se hvordan kroppen forandrer seg! Fortsatt lykke til:-) Takk for at jeg får lov til å følge deg, og mimre underveis om alt det fine! Også koser jeg meg med den deilige jenta mi som kom ut av alt dette:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Brukte du appelsinjuice i stedet for melk da? Må visst bake i ettermiddag.... Det hørtes vanvittig godt ut! Jepp, det gjorde jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.