Lillemus Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Åh, så deilig! Hvor ligger det? Carl Johansgate 5, altså 150 meter lengre øst enn Credo, på den andre siden av gata. ) Dyrere enn de gjennomsnittlige restaurantene, men billigere enn Credo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Carl Johansgate 5, altså 150 meter lengre øst enn Credo, på den andre siden av gata. ) Dyrere enn de gjennomsnittlige restaurantene, men billigere enn Credo. *Noterer* Lurer på om kjæresten har vært der før. Skal spørre etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smak og behag ... Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Titanic-sangen er bare KJEMPENYDELIG i et bryllup. Hårene reiste seg på kroppen min da denne ble spilt og sunget i et kirkebryllup vi var i ...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debra-irl Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 "Till there was you" har en nydelig tekst og en vakker, men enkel melodi. Jeg er veldig veldig glad i den sangen. Passer godt til forelskede par. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 En god venn sang "More than words" og spilte gitar til i vårt bryllup. Veldig stemningsfullt og fint selv om besteforeldre og noen gamle tanter nok mente vi kunne ha valgt en pen, norsk vise i stedet:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg må bare komme med en kommentar til dette med norsk kontra engelsk sang: Det er utrolig mange vakre kjærlighetssanger på engelsk, men jeg ville ha tenkt meg grundig om før jeg hadde valgt en slik i bryllupet mitt. Særlig dersom jeg mente at det var selve teksten som var det viktige (typis at sangen fremføres under vielsen eller lignende, og ikke som "brudevals"). Fra både min og min manns slekt kom det masse gamle onkler og tanter som ikke kunne engelsk, eller bare svært lite. Jeg personlig ville følt at det var litt ekskluderende å ha en solosang fremflrt på engelsk under vielsen. Men det er nå meg;-) Når det er sagt, så tenkte jeg faktisk flere år før jeg giftet meg at når den tid kom, ville jeg ha brude-"valsen" til Leonard Cohens "Dance me to the end of love", som tektsmessig må passe perfekt til en slik anledning. I tillegg til at det er en nydelig sang. Men når bryllupet kom hadde jeg forlengts glemt hele greia, he he, og da ble det brudevals til "Trøndebrura" istedet! ;-) Helt uenig med deg her. Vi valgte engelsk sang til tross for at det var en del eldre mennesker som ikke kunne noe engelsk der. Men vielsen er jo ikke ment å være underholdning da. ved en vielse kan man tillate seg å ta hensyn til seg selv og sine egne ønsker. Ingen tar skade av å sitte og lytte til en sang som ikke sier dem noe særlig. Mens for oss som sangen faktisk betydde noe så betydde det jo mye å ha akkurat den sangen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det vacraste med Cecilia vennerstein synes jeg er fin. Den brukte vi som brudevals i bryllupet vårt for snart 11 år siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.